Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i oktober (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windwaker: Nope

Beyond: Two Souls...nei takk, da ser jeg heller en film eller to.

Pokémon X og Y....har ikke 3ds og har aldri vært no pokemon fan.

Batman: Arkham Origins..meh det første var nok for meg.

Assassin's Creed IV: Black Flag...venter heller til jeg får ps4.

Battlefield 4...Herregud har ikke folk fått nok av denne genren enda??

Eneste spillet jeg skal ha denna måneden er wasteland 2 visst det idet hele tatt kommer. Er fint da....lommeboken min begynte å bli tom.

mullig jeg også skaffer meg Dragons crown eu version når det kommer som visstnok skal være i october

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til nye Batman. Veldig gode spill!:) Forresten, ser det er bilde av Joker over artikkelen. Døde ikke han i Arkham City?:p

Batman: Arkham Origins er en prequel til Asylum og City, så det utspiller seg før handlingene i de to spillene.

Forøvrig en veldig god spillmåned dette, BF4, Arkham Origins, FM 14, Terraria 1.2 og vurderer å skaffe meg 3ds og Pokemon Y.

Lenke til kommentar

Windwaker: Nope

Beyond: Two Souls...nei takk, da ser jeg heller en film eller to.

Pokémon X og Y....har ikke 3ds og har aldri vært no pokemon fan.

Batman: Arkham Origins..meh det første var nok for meg.

Assassin's Creed IV: Black Flag...venter heller til jeg får ps4.

Battlefield 4...Herregud har ikke folk fått nok av denne genren enda??

Eneste spillet jeg skal ha denna måneden er wasteland 2 visst det idet hele tatt kommer. Er fint da....lommeboken min begynte å bli tom.

mullig jeg også skaffer meg Dragons crown eu version når det kommer som visstnok skal være i october

Er det snakk om release på wasteland? Eller beta?

Lenke til kommentar

Prøv å skjule spoilere neste gang :( Hvordan legger man forresten til spoiler hide greiene?

Er det ikke i seneste laget å klage over spoiler i et spill som kom for to år siden, og der første store DLC het Harley's Revenge? ;)

For å bruke spoiler skriver du bare [ spoiler ], etterfulgt av teksten, etterfulgt av

igjen. (ikke ha åpenrom i den første spoileren.)

Lenke til kommentar

Er det ikke i seneste laget å klage over spoiler i et spill som kom for to år siden, og der første store DLC het Harley's Revenge? ;)

For å bruke spoiler skriver du bare [ spoiler ], etterfulgt av teksten, etterfulgt av

igjen. (ikke ha åpenrom i den første spoileren.)

Takk, men faktisk har jeg ikke engang sett noe av dlc'n som het det. Og siden jeg liksom har kjøpt spillet, er det jo aldri gøy med spoilers :) Men nok om det!

Lenke til kommentar

Er det snakk om release på wasteland? Eller beta?

http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/544063

"Once the beta testing begins in October and once we have enough feedback from testing, we can evaluate where we’re at and set a new release date. By that stage, over ten thousand of our backers will have gotten to play the game with us. In the end, quality comes before everything and fortunately the backers have been in line with us to make sure we get it right."

Så - tipper Wasteland 2 kommer et sted etter nyttår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...