Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Spurvhauk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hei, Jan Erik. Det er en fin serie med spurvehauk du har presentert, og jeg tåler godt å se mange flere ! "Pixel Peepers" vil kanskje finne noe "smårusk", men dette bildet er uansett flott ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Lekkert. Rett inn i "Villmarksliv" med den. Ikke tvil om at man blir litt misunnelig når man ser det du har levert i den senere tid. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Flott komp og motiv og eksponering i mine øyne bra bilde! Ord fra en ikke fugleekspert.. Mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Hei, Jan Erik. Det er en fin serie med spurvehauk du har presentert, og jeg tåler godt å se mange flere ! "Pixel Peepers" vil kanskje finne noe "smårusk", men dette bildet er uansett flott ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker.Ja tørr ikke være for hard på støyfjerningen...mye detaljer som forsvinner. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 gt Lekkert.Rett inn i "Villmarksliv" med den.Ikke tvil om at man blir litt misunnelig når man ser det du har levert i den senere tid.Roar Hyggelig sagt Nå reiser jeg til Vrådal i Telemark en periode i morgen...og dit jeg skal er det mye vilt...må jo få med seg det også Flott komp og motiv og eksponering i mine øyne bra bilde! Ord fra en ikke fugleekspert.. Mvh Tove Tusen takk Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg