bojalborg Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvor mye kan jeg selge en HTC One med kun en liten kosmetisk skade i et hjørne for tror dere? Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Tja. Halv pris av ny, minus litt ekstra for skaden? Eller legg den ut på finn for litt mer og håp at en idiot biter på. Her har du en indikator på markedsverdi: http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=htc+one&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=5&periode= Endret 28. september 2013 av Fibonacci Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvor mye kan jeg selge en HTC One med kun en liten kosmetisk skade i et hjørne for tror dere? en jeg vil tippe det koster i allefall 500kr å få fikse selv en liten kosmetisk skade. så skulle jeg selge en telefon ville jeg kanskje solgt den for max 3000 kr eller kanskje 2500, jeg ville funnet ut hvor mye det koster å fikse den og hvor lang tid det tar. så kan du jo skrive at det tar xxx antall kroner å fikse den og så legge det med, større sjanse at noen kjøper den. Det er min teori.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå