Bob Sacamano Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Prøvde dette i konsollkategorien for Sony, men tror det er lettere å få respons her, så jeg prøver igjen. Hei! Bor i en studentby der folk må gjennom en 18-stegs manual for å sette opp en VPN for å komme på internett. Dette gikk fint på PC, men fikk beskjed av en som jobber med nettverk her at det er nærmest umulig å komme seg på nett på konsoll uten en router. Kjøpte meg en Netgear N150, som fungerer som en drøm på både konsoller og PC - men ikke med PS3. Jeg kommer meg på nett, men får opp "80710723"-feilmelding ganske nøyaktig 15 sekunder etter jeg tar på et spill eller laster ned en oppdatering. Får i tillegg Nat Type 3. Lest en del guider på internett, så har prøvd å sette PS3 på DMZ, samt åpnet noen porter uten hell. Noen som vet om noen løsninger på dette, og om jeg evt trenger en bedre router? Det må sies at jeg kan ekstremt lite om dette, så det er bare å gi beskjed hvis jeg har utelatt viktig informasjon. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå