gaffel1 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Er det trygt å knytte bankkontoen sin til en pay pal konto? Siden det er så lett at en pay pal konto blir svindlet, går det an at bankkontoen jeg har knyttet til pay pal kontoen også blir svindlet? For eksempel når jeg handler på ebay? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Så lenge ingen hacker PayPal direkte er det trygt. Så med andre ord: ja det er trygt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Har hatt paypal i 2-3 år nå, ikke hatt noen problemer, bare å bruke et skikkelig passord på paypalen og på eposten du har knyttet til paypal så er det ikkeno prob. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ett sikkerhets tips er å bruke forskjellige E-post adresser og passord. -Lag en egen E-post du kun bruker til paypal kontoe. Bruk ett passord du ikke har noen andre steder -Bruk enda ett nytt passord på paypal kontoen. Slik gjør hvertfall jeg det, og jeg har aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
reiras Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg har og hatt PayPal i 2-3 år nå, ikke hatt noen problemer, bruker et eget passord bare for PayPal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå