Roar Kneppen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Badeand i 2 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hei Roar Kneppen Hahaha, jeg tror jeg "dævvær" av latter Har ikke kommentert så mye hos deg til nå. Men det burde jeg jo absolutt gjort. Jeg kan ikke kommentere med tekniske data fordi jeg kan for lite. Men jeg kan kommentere dine morsomme bilder, og du er så tørrvittig i dine kommentarer, at jeg mange ganger ler så jeg griner Og disse bildene du her presenterer, er jo rett og slett overbra humor i mine øyne. Snakk om badeand som boltrer seg i badeland. Fantastisk Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hei, Roar. "Skivebom" på en måte, men for et ... - nei to, blinkskudd !! Jenny Jensens "Nå får du pinadø vaske klean dine sjøl", er ikke "mi gate" når det gjelder musikk, men jeg kunne ikke unngå å bli minnet om den låten da jeg fikk se denne elleville vaskeseansen ! For øvrig er jeg helt enig med Lisbeth ! Du har et "livlig" skriftspråk, - som i likhet med indisk mat er godt krydret ... ! Jeg leser dine kommentarer med stor interesse, og med enda større fornøyelse, Vennlig hilsen Albert Andersson Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hei Roar Med lukker på 1/80 sek. er jo dette faktisk bra . Samtidig er bildene interessante, fordi de er annerledes og morsomme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg