Nelson09 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Bruker: Nelson09 Utstyr: canon 6d. Tenkte en stund på å gå for 200mm f/2.8, men feiger ut og lander trygt på Sigmas 35mm Nivå: Pingle Ellers: Har som mål å komme i mål denne gangen. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Har kjøpt no rimelige blitstriggere som jeg skal prøve å lære meg å bruke D2 Bilde1 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ett fint nattebilde, eneste er att modellen ser litt utilpass ut. Kunne kanskje bøye seg ned over graven eller noe? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Flott stemning og fint lys over kirken Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ganske dystert. Men passer bra at det er lys både på kirkespiret og personen. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nesten som et krimbok-cover Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Enig med de over. Personen i forkant virket nesten litt skummel. Har jo selvfølgelig med lyset å gjøre. Jeg kjøpte også blitstrigger nå nylig, men de støtter ikke ttl, så da må jeg lære meg å stille inn blitsen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå