trondwestby Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kvinand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Et av de mest delikate fuglebilder jeg noensinne har sett !!! Gratulerer Trond 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Virkelig et fint og knallfriskt bilde av anda! Likte spesielt godt lyset og refleksene her! 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hei,TrondWestby. Jeg har flere ganger opplevd at det er vanskelig å finne ord for å beskrive bildene dine, så i morgen skal jeg til byens største bokhandel for å se om "Superlativer i det norske språk" foreligger i revidert og større utgave ... ! Men fra spøk til alvor, - du har et helt særegent fotografisk uttrykk der detaljene er like viktige som fasetter i en diamant, og de bidrar på samme måte til den totale skjønnheten som fanger oppmerksomheten og nesten trollbinder betrakteren. Ren magi ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Innertier igjen, Trond. Gjør det enkelt og henger meg på rosen bildet allerede har fått. Roar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Meget flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg