Terje Solfugl Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Sunsetsailing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hei Terje. For meg ser det ut som du alltid er på rett plass til rett tid. Motiv, lys, farger, stemning - ja alt er der i en utrolig harmoni. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hei, Terje. Det er noe som heter at "Det er umulig å lage gull av gråsten". Jeg tror ikke lenger på det, og her er beviset ! Det er ikke mange, - tror jeg, som med utgangspunkt i en prosaisk kveldsseilas,kan skape severdig bildepoesi ... . Jeg vet om én ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Et virkelig stemningsfullt seilasbilde! Gjengivelsen av de seilene gjør seg veldig bra mot den bakgrunnen! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Et veldig fint stemningsbilde Terje i en miljø der det også finnes dine venner måkerne God helg !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg