Ploma Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hei folkens! Jeg gikk til innkjøp av dette kabinettet for kort tid siden: Cooler Master Elite 120 Mini-ITX, men jeg har lyst til å bytte ut dette mot et Fractal Design Define R4. Jeg har dette hovedkortet: Gigabyte GA-Z77N-WIFI, socket-1155. Mitt spørsmål er: Vil mitt hovedkort passe til det nye kabinettet? Cooler Master Elite sitt kabinett var en stor skuffelse. Det bråker helt enormt, som om en (dårlig) vifteovn stod på i stuen (jeg vet jeg kan bytte vifter). Takker for hjelp! Endret 27. september 2013 av Ploma Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ja det vil passe uten problemer. Lenke til kommentar
Ploma Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Takk skal du ha, Netrum. Kan noen andre bekrefte dette? Lenke til kommentar
otl Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Kan jo bare lese på den linken du la ut på Fractal R4 kabinettet som du la ut, så står det at det har støtte for mini-itx, under utvidet info Endret 27. september 2013 av otl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå