Jentungen2 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Morgengry Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hei, Anita. Trolsk og stemningsfullt bilde, der de tåkeinnhyllede trærne i silhuett mot en gryende, svakt rosafarget himmel gir bildet en særegen skjønnhet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Dust og vakkert. Godt bilde av morgengryet dette! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hei Anita. En pust av morgengry, som hvisker, " i dag får jeg kanskje oppleve enda en vidunderlig dag. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Et harmonisk og stemningsfullt bilde! Mulig med et lite kutt nede, kanskje! Liker dette uansett!! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Hei, Anita. Trolsk og stemningsfullt bilde, der de tåkeinnhyllede trærne i silhuett mot en gryende, svakt rosafarget himmel gir bildet en særegen skjønnhet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert, Tusen takk for tilbakemeldingen din, setter jeg stor pris på Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Dust og vakkert. Godt bilde av morgengryet dette! Tusen takk for kommentaren Jan Egil, hyggelig å høre Endret 28. september 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Hei Anita. En pust av morgengry, som hvisker, " i dag får jeg kanskje oppleve enda en vidunderlig dag. Mvh Lisbeth. Ja, Lisbeth, når man er så grytidlig oppe så ligger alle muligheter foran oss Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Et harmonisk og stemningsfullt bilde! Mulig med et lite kutt nede, kanskje! Liker dette uansett!! Tusen takk for kommentaren Svein, har lagt ved en versjon V2 nå med ett lite kutt nede og ser helt klart en forbedring, så takk for den Endret 28. september 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg