smort1 Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Ute er det varmt! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Hei, SveinMM. Feriestemningen i dette bildet er så "påtrengende" god, at jeg får lyst til å bestille billetter, pakke kofferten og si til kona: "Nå drar vi"!". Jeg tror jeg har skrevet det før, Svein, men jeg gjentar det nå: "Du er et helt turistkontor alene !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Hei, SveinMM. Feriestemningen i dette bildet er så "påtrengende" god, at jeg får lyst til å bestille billetter, pakke kofferten og si til kona: "Nå drar vi"!". Jeg tror jeg har skrevet det før, Svein, men jeg gjentar det nå: "Du er et helt turistkontor alene !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker så mye, Albert! Vi trives så godt på Kreta, at vi nesten blir fristet til flere turer pr. år, men lar det være med den ene. På den måten blir det ikke altfor "dagligdags" å få slike ferieopplevelser.... Og det å glede seg til å dra, er også noe å ta vare på.... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Enig med Albert her, du er enormt dyktig til å formidle opplevelser . Og å se de små forskjellene, som gjør et "ganske" brukbart bilde, til å bli perfekt ! Vi har det godt her hjemme nå, men lengter jo ned til varmen når jeg ser dette Ønsker deg en flott helg Svein, hilsen Terje . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Enig med Albert her, du er enormt dyktig til å formidle opplevelser . Og å se de små forskjellene, som gjør et "ganske" brukbart bilde, til å bli perfekt ! Vi har det godt her hjemme nå, men lengter jo ned til varmen når jeg ser dette Ønsker deg en flott helg Svein, hilsen Terje . Takker så mye , Terje! En riktig så god helg til deg også! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. september 2013 Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Et veldigt fint dokument Svein og ute er det også varmt på Andøya ja opp til + 10 men har vært nattfrost God helg !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2013 Et veldigt fint dokument Svein og ute er det også varmt på Andøya ja opp til + 10 men har vært nattfrost God helg !!!!! Med hilsen Leif Takker så mye, Leif, og en riktig god helg til deg der oppe! +13,5°C idag og +2,5°C sist natt her, så vi kan ikke klage... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Takker så mye, Leif, og en riktig god helg til deg der oppe! +13,5°C idag og +2,5°C sist natt her, så vi kan ikke klage... Nei Svein vi kan ikke klage, idag en KÆMPE høstdag og et nydeligt fotolys på Andøya Mange snøspurver drar runt i Andenes og to gås, en grå och en kortnebb er ved våtmarken og fikk noen flotte bilde av dem God helg...skål Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Takker så mye, Leif, og en riktig god helg til deg der oppe! +13,5°C idag og +2,5°C sist natt her, så vi kan ikke klage... Nei Svein vi kan ikke klage, idag en KÆMPE høstdag og et nydeligt fotolys på Andøya Mange snøspurver drar runt i Andenes og to gås, en grå och en kortnebb er ved våtmarken og fikk noen flotte bilde av dem God helg...skål Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg