Niklasp Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Denne nettsiden gjetter hvilken film du tenker på Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg tenkte på Lawrence of Arabia og den gjettet Shawshank Redemptions, så man kan si den bomma ganske greit der. Men for all del, helt ok tidtrøyte. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Det tok en evighet .. også feil film... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ga opp etter 50+ sprøsmål og sikkert nesten 20 feilgjetninger. Tenkte på "The Punisher" fra 1989 men var aldri i nærheten. "Dumb and Dumber" var faktisk ett av svarene!! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Klarte ikke Rango, klarte ikke Saving Private Ryan... da ser jeg ikke helt vitsen med å skrive om den siden en gang. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ikke i nærheten. Jeg tenkte på How to Lose a Guy In 10 Days. Den tippet Forrest Gump. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 2/2 filmer feil. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 skuffende, kom jo spørsmålet 3 ganger same spørsmål etter kvert og gjettet feil og laaaaang Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Tenkte på Scarface. Den gjettet Fight Club. Når den ikke tar Scarface engang, så kan det kalles dritt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Tenkte på Scarface. Den gjettet Fight Club. Når den ikke tar Scarface engang, så kan det kalles dritt. "Fight Club" var det første gjettet til "The Punisher" hos meg! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Tror jeg hopper over den der etter å ha lest kommentarene før meg.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg tenkte på Lawrence of Arabia og den gjettet Shawshank Redemptions, så man kan si den bomma ganske greit der. Men for all del, helt ok tidtrøyte. Tenkte på Point Break og den gjettet Shawshank Redemption. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg prøvde tre ganger. Filmene var Corpse Bride og Plan 9 from outer space. Den gjettet Forrest Gump, Avatar og Disnep-filmen Alladdin. Helt ubrukelig. Lenke til kommentar
realbunny Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Tenkte på hangover, fikk diehart. wow... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Den gjettet Oldboy riktig, men stilte jammen meg nok spørsmål. Akinator er en mer imponerende nettbasert gjetterobot. http://en.akinator.com/ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Akinator var mer brukbar, klarte ihvertfall Johnny Depp på første forsøk. Klarte også Morticia Addams på andre gjetting, noe som er ganske bra. Aladdin, Nemo og Private Ryan på første også. Endret 27. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jepp, Akinator er mye bedre. Klarte Jake Sully, fyren fra Avatar på første forsøk... Får prøve noe vanskeligere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Klarte til slutt Rango på 3. forsøk. Rose Dewitt Bukater i Titanic på første også. Endret 27. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Prøvde en gang til, med noe litt vanskeligere; Emily Brontë, forfatteren av Stormfulle høyder. På første forsøk gjettet den Jane Austen. På andre forsøk gjettet den Emilys søster Charlotte, som også var berømt forfatter. På tredje forsøk fikk den det til. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hva i helvete er dette for noe kjetteri? Akinator har nå gjettet seg fram til: Lawrence of Arabia på første forsøk Jens Stoltenberg på første forsøk Hassan al-Banna, grunnleggeren av det Muslimske Brorskap på 20-tallet, på andre forsøk Nadezhda Tolokonnikova, frontfiguren i Pussy Riot, på første forsøk Saladin på første forsøk Goliat, som i David mot Goliat, på andre forsøk Dominick Cobb fra Inception på første forsøk Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg