Avfallskverna Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hei. Jeg har i noen perioder ett problem med nettet hjemme. Det som skjer er at ingen internett sider på noen av nettleserene vil laste inn, bortsett fra facebook. Det som også skjer er at hvis jeg allerede er logget inn på WoW, og dette da oppstår, er at selve spillet og chat osv funker helt 100%, men hvis jeg havner på loading screen, f.eks ved bruk av Heartstone, så vil den ikke laste også står det bare "Could not find instance" eller noe i den duren. En midertidlig fiks som varer i ca 1-2 min, slik at alle nettsider osv vil laste, er å deaktivere og aktivere nettverkskortet (som jeg har oppdatert drivere til). Dette er kun ett problem som skjer på min PC i huset, ingen av de andre 5 pc-ene har noe galt, selv om det er på samme nett. Windows finner heller ikke ut av hva det kan være. Har en helt vanelig elkjøp pc som er kjøpt for ca 2 år siden. Jeg har også tatt virus scan, ingen virus å finne. Er det noen som kan tenke seg hva det kan være? Takker for svar Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Se om du får lånt deg et nettverkskort av noen og se om dette løser problemet på PCen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå