Vasvik Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Samboeren min har sett etter valp og funnet en dame som selger Chihuahua valper i Danmark. Jeg syntes det hele ser litt lugubert ut. Eier skal ha 3700 NOK for og levere hund med fly til Norge. Betaling skal skje via Western Union til en person som heter Mgobe i Kamerun, hvor Western Union har kontor. Dyr blir ikke sendt før betaling er gjort. De godtar ikke paypal eller direkte betaling med kort til kontonummer. Legger også merke til at det ikke står noen plass at pengene skal betales til hun vi kjøper hunden av. Eier virker forsåvidt legit, men det med betalingen skofter det litt på Noen som har vært borti noe lignende? MvhØyvind Lenke til kommentar
Vasvik Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Kan forsåvidt også videresende en mail samboeren min fikk med betalingsinformasjon til noen som har greie på dette. Jeg syntes virkelig det hele ser litt lugubert ut Lenke til kommentar
tole Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Min klare anbefaling er å styre langt unna dette opplegget. Dette er med 99% sikkerhet svindel. Du har null sikkerhet om du bruker Western Union. Kjøp heller av noen seriøse oppdrettere i Norge. 3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Du får det du betaler for, i dette tilfellet, ingenting. En renraset og registrert chihuahua koster 15.000+ fra en seriøs oppdretter. Du får de billigere uten stamtavle eller som blanding. Er det for billig til å virke sant er det som regel tilfellet! Det er mye svindel med småhunder, anbefaler deg å ikke kjøpe av noen du ikke får drar hjem til og hvor du ikke får møte moren! IKKE kjøp valp usett eller på en parkeringsplass. Endret 27. september 2013 av mushi 1 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Høres ut som svindel, ja. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Western Union = svindel. Eller en valp som er produsert på noe ala revefarmer. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Dette er 100% sikkert svindel. Styr godt unna. Man kjøper ikke valp med mindre man får dra hjem til oppdretter og treffe moren, enkelt og greit. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå