Cthulhu Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Nye versjon 2.1 «Rincewind» er ute.VLC har fått en skikkelig overhaling 1 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Nå kommer alle kommentarene om hvor bedre MPC er. Jeg ser personlig ingen store forskjeller og bruker gladelig begge deler. 6 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Har det noe for seg å gå for Windows 64-bit utgave? Ser det ligger også en slik til VLC. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Brukte VLC for lenge siden, og testet den litt og litt etter som den blir oppdatert osv... Men den slår ikke MPC, og det jo litt synd da VLC er en enkel og all in one spiller. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Bruker GOM player her. Er vel ikke store forskjellen mellom de 2, så går vel mest på hva man er vandt til å bruke. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Har det noe for seg å gå for Windows 64-bit utgave? Ser det ligger også en slik til VLC. Lurte på det samme. Lastet iallefall ned 64 bit versjonen selv. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Bruker GOM player her. Er vel ikke store forskjellen mellom de 2, så går vel mest på hva man er vandt til å bruke. Foretrekker GOM player selv, men disse 2 utfyller hverandre bra. GOM har fått endel problemer med audio sync i de siste vesjonene så. Lenke til kommentar
Gjest medlem-267993 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Har det noe for seg å gå for Windows 64-bit utgave? Ser det ligger også en slik til VLC. Lurte på det samme. Lastet iallefall ned 64 bit versjonen selv. Sikkert mer stabil til 64-bit drivere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Har det noe for seg å gå for Windows 64-bit utgave? Ser det ligger også en slik til VLC. Ja, jeg har gjort det veldig lenge nå. Problemet er at dersom jeg ikke har 64-bit utgaven så krasjer VLC bestandig. Lenke til kommentar
grusisalaten Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvorfor er MPC bedre? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvorfor er MPC bedre? Fungerer veldig bra sammen med madVR og LAV Filters. Bildekvaliteten blir betydelig bedre enn VLC. 3 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg foretrekker egentlig VLC, men jeg har MPC også som en "backup" da det er enkelte formater VLC ikke liker, som .ts., .ogm, .wmv og et par andre, sære formater. Og Fraps rå-filer av en eller annen grunn...å spille av Fraps .avi-filer lagger alltid med VLC, mens MPC tar dem uten problemer. Men jeg skal prøve VLC 64-bit - etter en Windows oppdatering (...), så krasjer VLC konstant, så jeg måtte gå tilbake til en eldre versjon. Lenke til kommentar
cpt123 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 prøvde den akkurat. har faktisk blitt mye bedre! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvorfor er MPC bedre? Fungerer veldig bra sammen med madVR og LAV Filters. Bildekvaliteten blir betydelig bedre enn VLC. Det er også mindre resurskrevende, og støtter hardware-akselerasjon bedre. 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvorfor er MPC bedre? Fungerer veldig bra sammen med madVR og LAV Filters. Bildekvaliteten blir betydelig bedre enn VLC.Det er også mindre resurskrevende, og støtter hardware-akselerasjon bedre. Det har jeg og lagt merke til. Jeg bruker VLC som default-spiller, men MPC virker bedre ytelsesmessig. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvorfor er MPC bedre? Fungerer veldig bra sammen med madVR og LAV Filters. Bildekvaliteten blir betydelig bedre enn VLC.Det er også mindre resurskrevende, og støtter hardware-akselerasjon bedre. Hvor laster dere ned MPC? Har alltid brukt VLC ettersom det er så lett å finne nye versjoner. Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kan du laste ned her. http://mpc-hc.org/ Hvorfor er MPC bedre? Fungerer veldig bra sammen med madVR og LAV Filters. Bildekvaliteten blir betydelig bedre enn VLC.Det er også mindre resurskrevende, og støtter hardware-akselerasjon bedre. Hvor laster dere ned MPC? Har alltid brukt VLC ettersom det er så lett å finne nye versjoner. Kan du laste ned her. http://mpc-hc.org/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Har det noe for seg å gå for Windows 64-bit utgave? Ser det ligger også en slik til VLC. Ja, jeg har gjort det veldig lenge nå. Problemet er at dersom jeg ikke har 64-bit utgaven så krasjer VLC bestandig. Underlig. Jeg leste her og tenkte jeg skulle teste 64-bit versjonen, og den kræsjet for meg hele tiden, så jeg måtte tilbake til 32-bit versjonen som er helt stabil. Vil vel tro 64-bit versjonen er å foretrekke, da slipper vel maskinvaren som er laget for 64-bit gjøre ekstra ting for å omgjøre til 32-bit? Men sånn i det hele så er det vel samme hvilken versjon man har så lenge den funker stabilt, da VLC ikke er spesielt kraftkrevende slik jeg har opplevd det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Underlig. Jeg leste her og tenkte jeg skulle teste 64-bit versjonen, og den kræsjet for meg hele tiden, så jeg måtte tilbake til 32-bit versjonen som er helt stabil. Vil vel tro 64-bit versjonen er å foretrekke, da slipper vel maskinvaren som er laget for 64-bit gjøre ekstra ting for å omgjøre til 32-bit? Men sånn i det hele så er det vel samme hvilken versjon man har så lenge den funker stabilt, da VLC ikke er spesielt kraftkrevende slik jeg har opplevd det. Brukte du 32-bit versjonen av Windows når du gjorde dette? Ellers så skal det funke perfekt. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Brukte du 32-bit versjonen av Windows når du gjorde dette? Ellers så skal det funke perfekt. Har ikke brukt 32-bit Windows siden XP (siden Vista lanseringen, for å ikke lage missforståelse, har W7 nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå