Gå til innhold

Hjelp til salg av Galaxy Tab 7.7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg tenkte å selge min Galaxy Tab 7.7 med en liten ripe i skjermen (så vidt man ser den). Hva er en bra pris å selge den for? Den har ingen andre "feil" en det som er nevnt). Takk :)

rundt 3000 burde være en grei pris ville jeg tro :)

1000-2000.- ville jeg si om det er wifi med 16GB.

http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=Galaxy+tab+7&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=5&periode=

Lenke til kommentar

Jeg tok da utgangspunkt i veiledende pris som vist nok skal være 5000 og med en liten ripe og brukstid på 2,5 år så vil jeg si litt under 3000 f eks 2700. Men hvis du tenker på å selge den på finn så blir det jo litt dumt å selge den for 2700 når det finnes en hel haug til rundt 1000 kroner så.

Lenke til kommentar

Jeg tok da utgangspunkt i veiledende pris som vist nok skal være 5000 og med en liten ripe og brukstid på 2,5 år så vil jeg si litt under 3000 f eks 2700. Men hvis du tenker på å selge den på finn så blir det jo litt dumt å selge den for 2700 når det finnes en hel haug til rundt 1000 kroner så.

Nypris idag tror jeg er 3800.-

Lenke til kommentar

Den tableten blir, og har blitt bundlet med både TV-er og kameraer i et års tid nå, så Finn er full av nye eksemplarer til tusenlappen. Som ikke ser ut til å bli solgt.

Tableten er også relativt uinteressant, og brukt + med skade.. jeg ville ikke håpet på mer enn 5-600kr.

Nei det er 7 tommern som er bundlet med tver og kameraer.

7.7 tommern har aldri vært en del av de kampanjene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...