Cuneax Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Over halvparten av iOS-brukerne benytter seg allerede av det ferske operativsystemet.Stor suksess for iOS 7 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Om man skal lage en case på at Android er fragmentert så bør man også få med at omtrent alt av coreapps er tatt ut av selve OSet. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Og ikke et ord om hvordan de har kommet fram til disse tallene ... (Det kan godt hende metodikken er sunn, men en blog som fokuserer på Apple's patenter er ikke det første stedet jeg ville gått til for å finne ut hvor rask overgangen til iOS 7 er.) Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det er jo litt åpenbart når en nesten ble tvunget til det. Kjæresten min kunne f.eks. ikke bruke Facebook-appen igjen før hun hadde fått seg iOS7. Men som en Android-bruker, må jeg si at iOS7 ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg