Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham - Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Mange sier Tottenham har åpnet bra. De har vel kun møtt Arsenal som verdt å nevne som kunne gi de kamp, og den kampen var Tottenham nesten på nivå med damefotball. Så det blir spennende å se hvor gode Tottenham når virkelig god motstand kommer på besøk.

Uansett så er jeg usikker på hva jeg tror utfallet av kampen blir. Jeg håper bare vi får en like underholdende kamp som vi gikk i fjor.

 

Håper også John Obi fortsetter med målformen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Mange sier Tottenham har åpnet bra. De har vel kun møtt Arsenal som verdt å nevne som kunne gi de kamp, og den kampen var Tottenham nesten på nivå med damefotball. Så det blir spennende å se hvor gode Tottenham når virkelig god motstand kommer på besøk.

 

 

Jeg er også spent på hvordan de takler West Ham neste helg. Tottenham har jo hamstret opp spillere fra den østre delen, så revansjesugne er de nok med Joe Cole i spissen.

Lenke til kommentar

Mange sier Tottenham har åpnet bra. De har vel kun møtt Arsenal som verdt å nevne som kunne gi de kamp, og den kampen var Tottenham nesten på nivå med damefotball. Så det blir spennende å se hvor gode Tottenham når virkelig god motstand kommer på besøk.

Uansett så er jeg usikker på hva jeg tror utfallet av kampen blir. Jeg håper bare vi får en like underholdende kamp som vi gikk i fjor.

 

Håper også John Obi fortsetter med målformen.

Hvis du sammenligner med åpningen vår i fjor, og sammenligner resultatene så har vi startet bra ja.

 

Blir som å si at Arsenal ikke har fått en bra start fordi de tapte mot Villa, vi tapte ihvertfall mot et "bra lag".

Lenke til kommentar

.......

 

Håper også John Obi fortsetter med målformen.

 

Ja, John Obi kan godt vente et par hundre kamper til, før han putter igjen. :tease: Du kan jo ikke kalle 1 mål på 200 ligakamper for en målform.

 

Noen som har problemer med al jazeera med at streamen bare stopper sånn ca hvert 5-10 minutt?

 

Har slitt litt med det påp SmartDNS fra overplay, men enda ikke erfart det med verken VPN fra HIdeMyAss eller SmartDNS fra Unotelly.

 

Sitter benket og klar i sofaen med øl og snacks nå. COYS!

Lenke til kommentar

Og nå 10 minutter før kampstart, etter en reboot av PC, får jeg denne i trynet fra Al jazeera...

 

"Your login attempts have been exceeded, please contact us for more information."

 

FAE.....

 

 

 

Har slitt litt med det påp SmartDNS fra overplay, men enda ikke erfart det med verken VPN fra HIdeMyAss eller SmartDNS fra Unotelly.

 

Hadde problemet både med Unotelly og overplay.. Hidemyass har jeg ikke prøvd, men kommer jo ikke inn på Al Jazeera lenger, så får vel finne meg en røten stream :/

Endret av Posemedchips
Lenke til kommentar

Og nå 10 minutter før kampstart, etter en reboot av PC, får jeg denne i trynet fra Al jazeera...

 

"Your login attempts have been exceeded, please contact us for more information."

 

FAE.....

 

 

 

 

Hadde problemet både med Unotelly og overplay.. Hidemyass har jeg ikke prøvd, men kommer jo ikke inn på Al Jazeera lenger, så får vel finne meg en røten stream :/

Trykk på contact us og si hvilken feilmeld du får så fikser de det.

 

Skuffende lag i fra Mourinho...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...