HelloKjersti Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 De nye utgavene holder deg i hånda gjennom avanserte funksjoner.Adobe Elements 12 viser veien Lenke til kommentar
labbus Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvor avanserte kan vi egentlig bli? Hvor avansert kan etterbehandlingen bli? Som texten i sangen: Hvor moro kan man egentlig ha det?(norsk) Klart man må ha den siste versjonen., og det er kun for å glorifisere seg selv! Jeg har`n. Har ikke du a? Litt overdrevet som dere sikkert skjønner, men vi er jo bare enkle mennesker i denne verdenen... Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) alt blir mer avansert til slutt bare presser man på en knapp så blir alt gjort for deg på redigerings delen og da henviser jeg ikke til presets. Endret 27. september 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 alt blir mer avansert til slutt bare presser man på en knapp så blir alt gjort for deg på redigerings delen og da henviser jeg ikke til presets. ...også kalt Instagram... Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) ...også kalt Instagram... det kalles presets.. Endret 27. september 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg