Cuneax Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Nå kan du redigere statusoppdateringer i ettertid.Endelig kan du rette skrivefeilene dine på Facebook Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Dette har man da kunne gjort ganske lenge nå. 1 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Dette har man da kunne gjort ganske lenge nå. Som vi poengterer i slutten av artikkelen gjelder dette for første gang hovedinnlegg, og ikke bare kommentarfeltet "Å redigere innlegg i ettertid har hittil vært forbeholdt kommentarfeltet, og ikke selve hovedinnlegget. " Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 bilder kan man ikke redigere/slette. Litt dumt da ett av bildene mine er opp ned Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 bilder kan man ikke redigere/slette. Litt dumt da ett av bildene mine er opp ned Rotere bilder har man kunne gjort lenge nå, både mens man laster de opp og i etterkant. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Rotere bilder har man kunne gjort lenge nå, både mens man laster de opp og i etterkant. Takk skal du ha! Blidet ble tatt i sommer, men funksjonen var der sikkert da. Bare jeg som er Facebook noob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg