Joachim_F Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 I dette rollespillet er all fokus på magi. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 "Skyrim" med bare magi? Personlig har jeg ikke sansen for førsteperson i denne typen spill. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Blir nok ikke et spill for meg.. Elsker rollespill, men er alltid den som velger pil og bue, og sverd og skjold.. ellers veldig lite magi! Dessuten, så fikk jeg ikke noe inntrykk av noe særlig med "rollespillelementer" her..!? Videoen fokuserte jo kun på "intense kamper", og ikke utforsking, landskap, osv.. 1 Lenke til kommentar
Johste Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ganske sikker på at en mektig magiker hadde klart å få mindre juling... 3 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ser ut som nok et action spill med noen få rpg elementer kastet inn, for å fylle opp "rpg kriteriene". 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Blir nok ikke et spill for meg.. Elsker rollespill, men er alltid den som velger pil og bue, og sverd og skjold.. ellers veldig lite magi! Dessuten, så fikk jeg ikke noe inntrykk av noe særlig med "rollespillelementer" her..!? Videoen fokuserte jo kun på "intense kamper", og ikke utforsking, landskap, osv.. Da er jeg og du helt motsatt. velger alltid magi først. Tenk over det, før du har klart og nærmet deg har jeg knust deg og dine 400 andre venner med en svær meteor ^^ Endret 27. september 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hehe.. Det er nok mye mulig, meg personlig vil ikke jeg ha det noe gøy hvis jeg spiller på den måten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå