Rutebil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Big One har faktisk litt luft i bunnen, i motsetning til Grandiosa. Papp-følelsen er mye vagere med Big One, da den i tillegg har noen av egenskapene til ekte pizza. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Bigone Classic er MYE bedre enn Grandiosa og hvis man drar inn BigOne Bakeup så snakker vi om en heelt annen klasse, Grandiosa var kanskje kongen i 96 men ikke når lenger Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 BigOne med salat & dressing på ... ! Fikk det på Jokern i Heggelia... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Det er forskjellige typer big one. Liker best Half & Half. Generelt så er big one bedre en gradiosa, men så er big one en del dyrere da Lenke til kommentar
farke Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Big One. Kanskje dyrere, men LAN er ingen luksusplass å leve på (selv om det kun er for noen dager) så alt som trekker opp standarden teller! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Det er forskjellige typer big one.Liker best Half & Half. Half & half ruler. Beste av de frosne pizza'ne! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 BigOne classic :smile: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er det samma for meg. Bare det er godt... Men Big One er nok favoritten Lenke til kommentar
Term Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 BigOne med salat & dressing på ... ! Fikk det på Jokern i Heggelia... I heggelia? Når? Regner med at du var i militæret dær...eh? Var der i 99-00 ... men bor jo bare et par timers kjøretur derifra. 1,5 time med min kjøring Edit : Big one Jeg digger maxican jeg da....og den med biff på av bake-up'ene Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Svaret er jo såklart Big One.. Ikke noe annet! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 BigOne med salat & dressing på ... ! Fikk det på Jokern i Heggelia... I heggelia? Når? Regner med at du var i militæret dær...eh? Var der i 99-00 ... men bor jo bare et par timers kjøretur derifra. 1,5 time med min kjøring Edit : Big one Jeg digger maxican jeg da....og den med biff på av bake-up'ene Jeg var på flystasjonen på bardufoss 99-00, samme året som han MP mannen tok selvmord, vet ikke om du husker midtsiden i Nordlys "fyll på rustad befalsmesser"??? Den kom jeg med Kan se om jeg finner innlegget på Nordlys eller noe... Anyway, det var ikke populært. I helgene var jeg for det meste på Artic Club og på Hårek etter stengetid. Var gøy der oppe faktisk. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Nok en "telletråd". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg