Gå til innhold

Til Canada fra USA

annymo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei, jeg er en norsk student som studerer i USA. Om jeg drar til Canada med bil fra USA, trenger jeg da å ha visum for å komme inn?

Takk for hjelpen! :)

- Annymo

A passport should suffice. Where are you crossing the border? In some places there is no border patrol at all, just a phone booth to call in your info. It will be harder to come back in to the USA than come into Canada.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Om man skal se Niagara Falls. Er det bedre fra den kanadiske siden av grensen?

Tenker å muligens krysse over i Canada og så tilbake til USA.

Utsikten er mye bedre fra kanadiske siden. Hvis du har tid, kjør deg til Toronto, en meget fin by som ligger bare 90 minutter fra Niagara

Lenke til kommentar

Så om jeg har ESTA i orden og begynner turen min i USA. Så leier vi bil og kjører inn i Canada, blir i Canada ett par dager for å så kjøre inn igjen i USA så burde det gå veldig greit?

Har du passet ditt og ingen narkotika , våpen, og blir ærlig om hva du kjøpte i Canada går alt bra. Det verste som kan hende er at de bruker mye tid til å lete etter noe i bilen din hvis de mener du gjemmer noe. Oftest blir det mindre enn 60 sekunder når du når grensen. Køene kan være ganske lenge avhengig av hvor du krysser grensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...