xMeeg Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Når skal dere teste Samsung Galaxy Note 3?? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) EirikLF: Det har du jaggu rett i. Soft-is i posten til kollega som sjekket og var helt sikker på at det var tilfelle. Det gjør imidlertid ikke Xperia Z1s resultater i testen noe mindre imponerende. Greit nok, men dere burde ihvertfall nevne noe om at den kutter ned kantene av bildet for å få stabilisert video, og at mekanisk bildestabilisering også har en effekt når man tar stillbilder, mens sonys løsning kun hjelper på video. Endret 27. september 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Solgte s4 brukt for 3500 og kjøpte denne ny for 4000, fremstår jo som et lite prismessig kupp. Gleder meg til den kommer. edit, s4 må man også ha minnekort så ny prisen blir det samme som denne. Endret 27. september 2013 av freddy85 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Liker telefonen godt, men jeg liker ikke skallet LG har lagt på toppen av Android. Det er lite intuitivt og mangler finesse. 1 Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Liker telefonen godt, men jeg liker ikke skallet LG har lagt på toppen av Android. Det er lite intuitivt og mangler finesse. Av teknologi vil nok neste galaxy telefon dele mye med denne, så hvis hurtig oppdateringer er viktig så er det sikkert lurt å vente på den. Er dog ikke enig i at LG er noe verre en andre produstenter når det gjeler programvare, dog mulig HTC har fortrinnet med at de ikke legger til alt mulig rart. Lenke til kommentar
Ed Magn Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Fin Test! LG G2 har bra specs, og har kommet godt ut i mange tester. LG skal også lage den nye Nexus 5 med Android 4.4KitKat. Den lanseres i oktober. Da venter vi på LG G2 vs Nexus 5. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Er det ikke G2 som blir Nexus 5 da? Om jeg ikke er helt på tur nå, så er det vel ingen tvil om hva man går for. Edit: Og kameraet får godkjent-stempel fra en pixel-peeper. Kudos til amobil for å bruke stativ, og for å kjøre sammenligning med andre toppmodeller. Nei, Nexus 5 er en egen mobil, men som LG (?) skal lage. Den kjører stock Android, men sånn som det var med Nexus 4 hadde den ca samme spesifikasjoner som datidens flaggskip fra LG, så kan hende spec wise at Nexus og G2 er like. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Av teknologi vil nok neste galaxy telefon dele mye med denne, så hvis hurtig oppdateringer er viktig så er det sikkert lurt å vente på den. Er dog ikke enig i at LG er noe verre en andre produstenter når det gjeler programvare, dog mulig HTC har fortrinnet med at de ikke legger til alt mulig rart. Neste galaxy S modell, som vil bli den direkte konkurrenten til denne, kommer nok ikke før langt ut i neste år, så jeg vil ikke anbefale å vente på den. Edit: Jeg tror også at neste galaxy S telefon blir vesentlig kraftigere enn G2, de bør klare å få til såpass stor fremgang på over et halvår. Dessuten har samsung lovet 64bit støtte i neste generasjons telefoner, og det vil kreve en helt ny arkitektur... Ut fra det jeg har hørt om LGs skin har det mye til felles med samsungs touchwiz, men jeg vet at mange foretrekker HTCs sense 5 (de har forbedret seg mye med de siste versjonene). Nei, Nexus 5 er en egen mobil, men som LG (?) skal lage. Den kjører stock Android, men sånn som det var med Nexus 4 hadde den ca samme spesifikasjoner som datidens flaggskip fra LG, så kan hende spec wise at Nexus og G2 er like. Det jeg har sett av rykter tilsier at Nexus 5 får samme snapdragon 800 SoC som LG G2, 2GB RAM, 1080p skjerm, men en litt mindre 5.0" skjerm, litt mindre telefonchassis totalt sett, design som minner mer om nye nexus 7 enn om G2 og kamera med OIS som G2 har. Det største spørsmålstegnet er batteriet, som ser ut til å bli vesentlig mindre enn hva G2 har (nede på 2300 mAh). Og det meste tyder på at det blir LG som produsent. Endret 27. september 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Snillemorten Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Intersann telefon i likhet på sony's toppmodell om den hadde kommet med noe annet en Android. Noen som vet om LG kommer med en modell med tilsvarende spes til windows phone ? Lenke til kommentar
Reya Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Må bare kommentere en ting: "alt av teknologi" - Har den optisk zoom? (S4 har) - Har den støtte for minnekort? (mange har) - Har den fingeravtrykksleser? (Compaq iPaq hadde dette på nittitallet og iPhone 5S har nå) Den har ikke alt av teknologi denne greia her vettu. Da blir det bare pinlig å påstå at det er et pluss. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Solgte s4 brukt for 3500 og kjøpte denne ny for 4000, fremstår jo som et lite prismessig kupp. Gleder meg til den kommer. edit, s4 må man også ha minnekort så ny prisen blir det samme som denne. Hvor finner man LG G2 til 4000,-? Billigste jeg finner er på NetOnNet til 4500,-. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Neste galaxy S modell, som vil bli den direkte konkurrenten til denne, kommer nok ikke før langt ut i neste år, så jeg vil ikke anbefale å vente på den. *Ja, når jeg skrev tenkte jeg på Nexus. ikke Galaxy. Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Noen som vet når denne og z1 er å finne i butikkene? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hvor finner man LG G2 til 4000,-? Billigste jeg finner er på NetOnNet til 4500,-. Var tilbud for noen uker siden ved forhåndsbestilling Endret 27. september 2013 av freddy85 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Noen som vet når denne og z1 er å finne i butikkene? Z1 er jo alt kommet. Sjekker du i prisguide.no så finner du indikasjoner på evt dato. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Noen som vet når denne og z1 er å finne i butikkene? Min lokale Spaceworld fikk kanskje z1 i dag, og var garantert å få den ihvertfall til førstkommende mandag. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Vi holder for tiden på med en full gjennomgang av karaktersystemet, og kommer til å lansere en enda bedre løsning om ikke så altfor lenge. :-) Så bra. Lenke til kommentar
vic1909 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Noen som vet når denne og z1 er å finne i butikkene? Z1 er jo alt kommet. Sjekker du i prisguide.no så finner du indikasjoner på evt dato. Den var ikke kommet på lefdal ennå, men satser på at den er der i løpet av ferien:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg vil ikke kalle det en fantastisk skjerm, men den er nydelig ja. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JV4ATKeVmKc#t=420 Lenke til kommentar
Rene015 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hva er det som egentlig er Samung's toppmodell? Er det S4 eller S4 active? Ettersom S4 active slår S4 i 2 av 3 ytelsestester, er vanntett og koster mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg