Tommy.Johansen. Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Soundgraph Landscape Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Knall landskapbilde. Utrolig klart..) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Nyhydelig og en halv igjen, Tommy. Vill korrigere ørlite: Hvis du tar et toppkutt rett under det mørke som stikker inn fra venstre helt oppe i hjørnet så får du rent kutt i skya både til venstre og oppe. Det blå gliset oppunder kanten uroer litt. Scroll opp og sjekk sjøl. Roar Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Slike landskapsbilder gjør du utrolig bra! Igjen vil jeg påpeke å se disse i full str. 1 Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kan være litt enig med Roar Kneppen. Gjelder det beskjæring er det noe han kan! 1 Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Svært lekkert landskapsbilde med fin speiling og gode, mettede farger. 1 Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Nyhydelig og en halv igjen, Tommy. Vill korrigere ørlite: Hvis du tar et toppkutt rett under det mørke som stikker inn fra venstre helt oppe i hjørnet så får du rent kutt i skya både til venstre og oppe. Det blå gliset oppunder kanten uroer litt. Scroll opp og sjekk sjøl. Roar Hehe sånn er det å være litt over ivrig i redigeringa Jeg hadde glemt Linse Korreksjon, så det du ser er en vignet. Samme det Jeg har rediger hele greia på nytt og kutta der du foreslo så jeg tenker den er inna for rammene av akseptabel. Når det komme til disse kraft linjene så gidder jeg ikke grave dem ned LOL Godt du holder meg i nakken når jeg blir for ivrig å overser ting i redigeringen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Aldeles fabelaktig flott landskapsbilde. Velger meg V1 da jeg synes det totalt sett virker mest ekte her, og at det i tillegg virker å ha best dybde.... 1 Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Aldeles fabelaktig flott landskapsbilde. Velger meg V1 da jeg synes det totalt sett virker mest ekte her, og at det i tillegg virker å ha best dybde.... Hmm eg ser jo at dybde skarpheten har blitt borte i V2 Så ja eg e ening med deg! Skal fiks den senere! Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg