mar10n95 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hei jeg er snart 18 år og skal kjøpe bil. er motor interessert, så har lyst på noe som er mer enn 100 hk i Er interessert i Audi, bmw, merce, toyota, og volvo, men er åpen for det meste Alder på bilen har ikke så mye å si for meg, så lenge bilen er i bra stand. liker biler som er litt harry Akkurat nå, så kikker jeg på en volvo 740 85 modell, har gått 120.000 km. det har ikke vært motor bytte i denne. så er veldig interessert Noen som har noen nyttige tips og råd, når det gjelder kjøp av førstegangsbil? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Enkle tips: Ha med deg noen som har peiling på bil når du skal se på biler. Hold deg til biler under 200k på km stand. Hold deg til biler med under 200hk ^^ Ikke kjøp biler som åpenbart er ihjelkjørt, dvs. bmw kebabtraller/volvo med revehale på Hva er budsjettet? Lenke til kommentar
mar10n95 Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Har 40000 kr å bruke Faren min og onkelen min som er bilopphøgger mener jeg burde kjøpe en toyota corolla. det er ikke akkurat det jeg har lyst på Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hørr på onkelen og faren din. Finns ikke mer driftssikker bil. Riktignok så får du det motsatte av pussymagnet men som a til b bil så funker det helt OK. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 18 år og mye HK = skitdyr forsikring, bare så du er klar over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå