hdlarsen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Bø i Vesterålen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Herlig lys og farger. Du skal være tilgitt for å ha dratt litt ekstra i fargespaken. Jeg liker det. Hvis du kutter i topp så du ender omtrent et par mm over skya til venstre så øker dybdefølelsen i himmelen. Scroll opp og sjekk sjøl. I venstrekanten ser jeg litt småting som gjør den urolig så et kutt på innsia av trestammen som speiler seg rett ved bildekant så får fjerner du alt jeg ser der som uroer. Signaturen stjeler mye oppmerksomhet fra bildet. 25% eller mindre hadde vært nok og kanskje i en okergul farge som hadde fletta seg inn i bildet. Ta en titt på noen Munch-bilder og se hvordan han flettet signaturen inn så den ble en del av bildet. Slett ikke ment som slakt av bildet dette - bar små korrigeringer som antagelig vil høyne det enda mer. Roar Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Tusen takk Roar for korrigeringene du kommer med, setter pris på de. Er av ris og ros man lærer. Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg