Mr Womack Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hei Kjøpte FIFA 2014 i dag og skulle prøve å spille da men det gikk ikke.. Jeg endra instillingene men når jeg lissom skal prøve da så beveger spillerne seg ikke. Jeg kikka litt på denne.. http://www.youtube.com/watch?v=nWjDGZefgtU Og da skjønte jeg at jeg ikke skulle forandre på noen "arrow" knapper.. Men jeg har altså endra på skudd osv til sånn jeg vil ha det og det er greit nå trur jeg.. Men får ikke spillerne til å bevege seg og løpe osv. Det er piltastene jeg har problemer med å få stilt inn.. Jeg bruker de 4 små i midten av tastaturet.. rett under delete osv. Men hvor og åssen endrer jeg dette til å få det til å fungere? Noen som vet? Takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Noen som vet hva jeg har gjort feil.. Går inn i settings og endrer til sånn jeg vil ha og nå har jeg itillegg prøvd å resette instillingene og gjort det på nytt men spillerne vil ikke flytte på seg.. jeg skal bruke pilene i midten av tastaturet som jeg alltid har gjort på de forrige spillene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå