Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Rmatt - 12 mm 2.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at du har fått med en del av vegetasjonen i forgrunnen av Nordskardvatnet, noe som gir en diagonal mot den mer rette vannlinjen bak. Fjellryggen i bakgrunnen ser innbydende ut for en spasertur. Har ikke klart å få meg en skikkelig fjelltur i år, så jeg har litt abstinens.

Lenke til kommentar

Du fortsetter å levere bilder i høy kvalitet! Landskapsbilder kan du! Noen ganger lar jeg være å ta bilder i fjellet fordi jeg tenker at dette må oppleves og ikke dokumenteres, men du klarer å fange naturen med en helt spesiell stemning! Kveldsbildet på kirkegården var også spot on etter min mening.

Lenke til kommentar

Du gir deg ikke med landskap ser jeg. Og det håper jeg du heller ikke gjør. Du har benyttet lyset for å gjøre stranda delikat, akkurat slik det skal gjøres.

Det er jo bare en ting å gjøre - komme oss nordpå og bli med på moroa.

@Rmatt - hvor er det du bor? Troms? Jeg tenker Finnsnes, men det er vel Døgnvill som er derfra?

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Du gir deg ikke med landskap ser jeg. Og det håper jeg du heller ikke gjør. Du har benyttet lyset for å gjøre stranda delikat, akkurat slik det skal gjøres.

Takker! Det blir fort mye landskap på meg, får skyld på objektivet. Det innbyr veldig til landskap, selv om det også passer til andre motiver! :)

Det er jo bare en ting å gjøre - komme oss nordpå og bli med på moroa.

@Rmatt - hvor er det du bor? Troms? Jeg tenker Finnsnes, men det er vel Døgnvill som er derfra?

Ikke Finnsnes, men du hadde forbokstaven rett :wee: Bor på Fauske med 30 min kjøring østover til flotte fjell i Sulitjelma. Og 45 min kjøring vestover til Bodø og en flott kyst!

Lenke til kommentar

Takker! Det blir fort mye landskap på meg, får skyld på objektivet. Det innbyr veldig til landskap, selv om det også passer til andre motiver! :)

Ikke Finnsnes, men du hadde forbokstaven rett :wee: Bor på Fauske med 30 min kjøring østover til flotte fjell i Sulitjelma. Og 45 min kjøring vestover til Bodø og en flott kyst!

Skivebom fra min side, med andre ord :) Men det høres ut som om du bor midt i et smørøye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...