Laserbeam Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Er dette vanlig? Jeg har kun tatt dem en dag nå (1stk per dag, på kvelden). Jeg tok en tablett, ca 22:30 i går kveld. De jeg tar heter Idoform Classic Plus. En kapsel inneholder 2.5 milliarder bakterier. Grunnen til at jeg tar melkesyre tabletter er fordi jeg sliter med løs mage. Jeg hadde ikke blodig avføring da jeg var på do i går (før jeg hadde tatt tabletten). Men da jeg var på do i stad, så var avføringen blodig, men fast. Avføring har pleid å vært løs, nesten flytende. Endret 14. oktober 2013 av Gnalern Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Tror at det er mest sannsynlig en rift. Sykepleieren som kommer på jobb i morra, der jeg bor (bemannet kommunal boligkompleks), skal se på anus. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Visst du har blod i avføringen så vises den ganske ofte som svart farget. Er den rød så er det nok mer sannsynlig en hemoride som kanskje har sprukket å blør. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hvis det er rødt blod så har er det nok en form for hemoroide. I og med at avføringen var fast. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Blodet var rødt ja. Jeg kjente etter i dusjen, og jeg kjente bare et slags sår. Presset litt på såret og jeg begynte å blø litt igjen, men det stoppet fort, akkurat det samme som skjer hvis man presser på såret til et ferskt papirkutt. Det "såret", var helt i enden ved tarmåpningen. Vil ikke hemoroider kjennes ut som noen små klumper? Jeg snakket med sykepleieren i dag, og hun sa at det kan ha vært en hemoroide som hadde sprukket, pga hard avføring. EDIT: Sykepleieren har nå sett på det. Hun kunne ikke se noe ved åpningen, men så at det kom blod lenger inn i tarmen. Hvis det ikke blir bedre i løpet av helga, så skal hun kontakte fastlegen min til uka. Blodet var lyst, ikke mørkt. EDIT2: Det var ikke blod i avføringen i dag tidlig. Endret 27. september 2013 av Gnalern Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Du kan ha indre hemorider å. En hemoride er en utposet blodåre, som det lett går hull på. Kan jo derfor se litt skummelt ut når dopapiret er fullt av blod, men det er ikke farlig. Ville uansett tatt en tur til legen for det kan være veldig plagsomt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Det er nok bare en rift. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Tok en melkesyretablett i går kveld. Fast avføring i dag. Ikke noe blod. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Bra at det fungerer da Var nok bare det at kroppen ikke var vant med fast avføring så det ble litt større påkjenning for endetarmen dermed pådro deg noe slik som en rift eller lignende som resulterte til litt blod i avføringen. Bra at det ordnet seg for deg! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Var bare en rift. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Klarte å rive i stykker et eller annet i rompa et sted.. Var på do, hadde blod i avføringen, gikk i dusjen for å vaske vekk blodet. Kom tydeligvis borti noe, kjente en plutselig stikkende smerte, og masse blod, blodet var mørkt. Jeg trodde det hadde stoppet å blød etter ca ett minutt, så jeg gikk tilbake i dusjen, skyldte og vasket meg på toppen av "sprekken", fingrene ble full av blod, mørkt. Så det pipler tydeligvis litt fortsatt.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hadde tatt en tur til legen visst jeg var deg. Mørkt blod kan tyde på magesår. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Er på legevakta nå. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Skal straks inn til legen, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Det var operasjonssåret som har sprukket opp, ca 2cm. Jeg skal til akutt kirurgisk i morra mellom 9 og 10. Så da skal de ta en titt på det der. Litt rart, da såret var ferdig grodd i Januar i år, og operasjonen var i Januar i fjor. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Her sitter jeg å leser om en persons anus i detalj. Jeg må begynne å legge meg tidligere. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Har spist endel brokkoli og blomkål mens jeg har vært på ferie, istedet for å ta melkesyretabletter. Resulat: Å bytte ut melkesyretablettene til brokkoli og blomkål har resultert i fast avføring uten hjelp av melkesyretablettene. Konklusjon: Spise mer av brokkoli og blomkål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå