dengladepotet Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 vet ikke om dette er det riktige stedet og poste dette spørsmålet men here goes... jeg må ha meg ny monitor da den gamle ikke er 1080p så jeg har sett på ASUS VG248QE som visstnok skal være veldig god til gaming osv. eneste er at den er litt dyr, jeg har forsovidt råd til den og hvis alle her mener den er det beste valget så kjøpe jeg nok den, men ser det at jeg kan få 24 tommers skjermer for 1 tusing mindre som f.eks ASUS VE248H http://www.dustinhome.no/product/5010673479/asus-vn247h-23-6-wide-tft-led-black/ spørsmålet til dere blir vell om 144 hz vs 60hz er verd den tusenlappen... jeg bryr meg ikke om 3d btw sånn at det er sagt. hva mener dere? takker for all innput Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det essensielle i en sånn situasjon er vel å spørre:- hvilken maskinvare har du - hvilke spill har du tenkt å spille Lenke til kommentar
dengladepotet Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Det essensielle i en sånn situasjon er vel å spørre: - hvilken maskinvare har du - hvilke spill har du tenkt å spille maskinvare er: i7 4770k, gtx 780 fabrikkoverklokket og skal overklokkes litt til )sli senere hvis ikke det viser seg at 3gb vram blir en bottleneck) 8 gb corsair vengeance ram, asus ROG hovedkort. spill som skal spilles er litt av vært men mye bf4 og andre fps + muligens litt wow/starcraft 2. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 120 Hz er absolutt verdt det. Spesielt med tanke på maskinvaren din. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå