Kruhaug Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hei! Har 2 stk nettverkskort som ikke vil fungere på min Stasjonære pc.. Har en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=779029 og en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=771418 Det som er problemet er at ingen av kortene dukker opp på pcen. har 2 PCI-slots i på hovedkortet har testet begge av dem men får de ikke til å vises på maskina.. Noen som har gode råd å komme med hadde jeg blitt utrolig glad! Lenke til kommentar
Kruhaug Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 har et P8Z68-V PRO hovedkort Lenke til kommentar
sens1r Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skulle jo egentlig være plug-n-play, kommer de opp under enhetsbehandling? Får du evt. feilmelding på de der? Lenke til kommentar
Kruhaug Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Det skal jo det! Kan ikke finne noe under enhestbehandling heller skjønner du kommer opp at kortet ikke er installert i maksinen Lenke til kommentar
Kruhaug Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 får ingen feimelding heller,, Når jeg starter programmet som følger med nettverkskortet er at den ikke er installert i maskina Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Høres ut som det er feil på hovedkortet. Så lenge den ikke registrerer at kortene blir satt i, så høres det ut som en hardwarefeil. Men merkelig at det er problem med begge slottene. Lenke til kommentar
Kruhaug Skrevet 28. september 2013 Forfatter Del Skrevet 28. september 2013 Det står et lydkort i den ene slotten og det funker helt fint, men ja vurderer å bytte hovedkort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 har 2 PCI-slots i på hovedkortet har testet begge av dem men får de ikke til å vises på maskina.. PCI ? De nettverkskorta du linker til er PCI Express... og dessuten, på P8Z68V: *1: The PCIe x16_3 slot shares bandwidth with PCIe x1_1 slot, PCIe x1_2 slot, USB3_34 and eSATA. The PCIe x16_3 default setting is in x1 mode. Mulig de nettverkskorta trenger noe annet enn PCIe x1 ... Lenke til kommentar
Kruhaug Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 2 x PCIe 2.0 x16 (x16 or dual x8)1 x PCIe 2.0 x16 (x4 mode, black) *12 x PCIe x12 x PCI Får dette opp når jeg går gjennom spesifikasjonene på kortet, så går ut ifra at den har støtte for PCI Express Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå