Sharizard Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Spaceworld selger denne til 2000,-, lurer på om brettet er noe bra? Litt kjipt med ikke full HD skjerm, men er den rask? Hvordan er det å sepå filmer, lese PDF, hverdagslig bruk. Takkbopbforhånd skriver fra tlf,sorry for skrivefeil. Lenke til kommentar
abil Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Er meget fornøyd med den.Har 4G versjonen og den er raske og meget bra.Ser film på den så og si hver natt jeg har mulighet og det er en meget bra skjerm.Meget bra skjerm til og lese på så her er jeg helt sikker på at du blir fornøyd om du kjøper en. Hvor fant du den prisen?Ser at det står 2798 på Spaceworld på nette. Endret 26. september 2013 av abil Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Er sånn åpningsgreier på Spaceworld Oslo, bare via butikk. Gjelder til lørdag. Litt usikker på om jeg skal kjøpe denne eller Nexus 7.. Evt vente på LG G Pad, men det vil jo ta evigheter! Endret 26. september 2013 av Sharizard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå