Gavekort Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hei, Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny telefon som ikke koster alt for mye, men som har en god skjerm, et greit batteri og er så stock som du kan få det. Mitt naturlige valg blir da Google Nexus 4 til en 2000kr, men er det denne jeg burde gå for, eller er det noen telefoner med tilsvarendes pris jeg definitivt burde velge istedet? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Batteritiden er vel kanskje 2-3 timer maks on screen. Ellers er bra telefon, smooth på alle måter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Så har den dårligere batterilevetid enn tilsvarendes smarttelefoner? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Min varer ca. en dag pr. lading og jeg lader den hver natt så ingen problem for meg. Vet ikke hvor ofte du har tilgang til lader, men har du tilgang til det hver natt er det et godt valg. Veldig god telefon til veldig god pris. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Da tenker jeg det blir en Nexus 4. Jeg liker godt at den har stock Android, og ikke noe TouchSense, BangWiz, FshoshamFush osv. Det er egentlig bare batterilevetid og en god skjerm som er viktig. Stor fordel om den er rask også, men har ikke store planer om å spille noen tunge spill på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå