Cuneax Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Gir en IBM-tekniker skylden.Bill Gates: Ctrl+Alt+Delete var en feil Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) BIG DEAL Helt enig. Og jeg synes det er bra å ha en kombinasjon for denne funksjonen. Edit; Leste feil og skrev feil Endret 26. september 2013 av blablabling 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 BIG DEAL Helt enig. Og jeg synes det er bra å ha en kombinasjon for denne funksjonen. Edit; Leste feil og skrev feil Det hadde vel vært bedre med "ctrl-delete" eller noe sånt, så kunne man enkelt tastet kombinasjonen med én hånd. Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det hadde vel vært bedre med "ctrl-delete" eller noe sånt, så kunne man enkelt tastet kombinasjonen med én hånd. kan jo det med Alt Gr 1 Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det hadde vel vært bedre med "ctrl-delete" eller noe sånt, så kunne man enkelt tastet kombinasjonen med én hånd. kan jo det med Alt Gr nej 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Tre taster og to hender er flott. Jeg har ikke TALL på antall ganger jeg har trykket Alt + F4 i stedet for å holde inne Alt mens jeg skal trykke 3, 4 eller 5... For ikke å nevne Alt + Tab, Alt + Esc og den jævla windowstasten -- som jeg har vurdert å flippe av tastaturet. Jeg har derimot ALDRI tastet Ctrl + Alt + Del ved et uhell. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Beste med 3 taster "langt" fra hverandre er at det er helt umulig å feil taste Windows tasten kan de fjerne for den er bare i veien Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Beste med 3 taster "langt" fra hverandre er at det er helt umulig å feil taste Windows tasten kan de fjerne for den er bare i veien Windows tasten er muligens den tasten jeg bruker mest i desktopmode. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 nej JO! Prøv selv... Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 BIG DEAL Helt enig. Og jeg synes det er bra å ha en kombinasjon for denne funksjonen. Edit; Leste feil og skrev feil Det hadde vel vært bedre med "ctrl-delete" eller noe sånt, så kunne man enkelt tastet kombinasjonen med én hånd. ctrl-altGR-delete ? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 ctrl-altGR-delete er jo fryktelig ubehagelig å trykke, og krever unaturlig fingerstilling. Ctrl-Delete er enkelt å trykke, og det er så vidt jeg vet ingen andre tastekombinasjoner som bruker knappene i nærheten, så feiltrykk bør ikke skje særlig ofte. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 synes ubehagelige fingerstillinger er en form for kunst jeg.......i videospill Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Ah, jeg misforstod. Trodde Yamarin415 mente AltGr + Delete, ikke Ctrl + AltGr + Delete. Det er jo seff mulig, om noe stretchy for fingrene. Endret 1. november 2013 av Dommedagsprofet Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ah, jeg misforstod. Trodde Yamarin415 mente AltGr + Delete, ikke Ctrl + AltGr + Delete. Det er jo seff mulig, om noe stretchy for fingrene. bruk lillefinger på delete og bøy ringfingeren for å trykke ctrl med neglen til ringfingeren som da er opp ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg