BjørnÅgeS Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Helt enig med de siste kommentarene. Verftarbeiderne ble meget bra. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 17. oktober, Verftsarbeiderne er et skikkelig bra utført doku.bilde. Effektiv bruk av "skråblikk"... Gjør seg veldig bra med s/h! Liker! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jo, verftsarbeiderne er vel et dokument, men jeg må innrømme at jeg holder en knapp på taket. Flotte buede linjer og en sterk komposisjon. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Knallbilder av både Arena og verftsarbeidere. Sveipende fine linjer i det første og verftsarbeiderne i svart hvitt har særpreg og realisme. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Tusen takk for fine kommentarer om både verftsarbeidere og stadiontak! Jeg setter pris på kommentarene deres! Dagens måtte jeg ta for å ikke falle ut av festen. Tatt i Sandvika, på vei hjem fra storbandøving, mens samboer nok helst så at jeg kom meg hjem... Hvitbalansen i det lyset her skjønner jeg ikke noe av, det her er "Tungsten", men det ble bare rart uansett hva jeg valgte. Det blir som det blir. Det er litt rotete og mye som skjer på en gang, jeg ser det. Det er ikke et av mine beste dette. Det positive (for meg, i det minste), er at nå har jeg endelig fått mine light trails, og det attpåtil i flere retninger på en gang 21. Oktober - Lysspor, trær, hvitbalanseubalanse Night by the highway by s_evenseth, on Flickr 14", f/13, ISO400 (<-henger ikke helt ihop...) Edit: exif Endret 21. oktober 2013 av Evenseth Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Travelt bilde, men på en utvetydig positiv måte. Thumbs-up. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Supert at du liker det, Mr Sanders!Dagens ble tatt i en fei ved jobb, i regnvær. Jeg er slett ikke sikker på at X-E1 er særlig glad i regn, så det ble en hastig affære. Til gjengjeld var jeg tydeligvis ganske effektiv. Har faktisk tre alternativer i dag og jeg slet litt med å bestemme meg. De to jeg valgte bort er i spoiler. Ikke sikker på at jeg har gjort det rette valget.22. Oktober - HøstløvLeaves covering the ground I by s_evenseth, on Flickr Disconnected pier by s_evenseth, on FlickrLeaves covering the ground I by s_evenseth, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Med tre så gode motiv blir det nesten hip-som-happ hva du velger som hovedbilde og backup. Alle tre er gode og fortjener egentlig å skinne hver sin dag. Synes det du valgte var hakket bedre enn de andre - og det skyldes at vann har en fantastisk evne til å mette farger og fremheve struktur - og begge deler popper i bildet du valgte. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) 17 er fantastisk! Et herlig bilde! 21 er også veldig fint. Bra lek med farger og lys. Endret 22. oktober 2013 av FunFact Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Takk for kommentarer, Mr Sanders og FunFact! Hyggelig med positive meldinger (og beklager at jeg er så dårlig på å følge med i andres tråder, men tiden strekker ikke til....) Dagens ble også til i området rundt jobb, mer eller mindre på vei fra kontoret til bilen. 23. Oktober - Liten dybdeskarphet Depth of field by s_evenseth, on Flickr 1/35, f/2.0, ISO800 Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Behagelige farger og fokus i 23. oktober! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Veldig pene bilder. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Takk for gode ord, dandelion og pybalto! Dagens ble til i nærheten av der jeg bor. Fikk en reserve som ligger i spoiler også. Valget falt på denne da jeg synes det er kulere med kurve enn med linje, og dessuten er det med et menneske. Men valget var ikke åpenbart. 26. Oktober - Schwung og spøkelse Curves and ghosts by s_evenseth, on Flickr 25 sek, f/16, ISO200 Lines by s_evenseth, on Flickr 20 sek, f/16, ISO200 Endret 25. oktober 2013 av Evenseth Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Begge fra Gdansk ble knall synes jeg, også mye bra ellers. Syns du valgte det rette på det siste, svingen og mennesket gjorde suset der! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Flott lyspor bilde. Likte godt at bilene ble ghost. Lenke til kommentar
Thatsthatz Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Verftsarbeidere er definitvt min favoritt! Ellers, veldig fine bilder Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Begge fra Gdansk ble knall synes jeg, også mye bra ellers. Syns du valgte det rette på det siste, svingen og mennesket gjorde suset der! Flott lyspor bilde. Likte godt at bilene ble ghost. Verftsarbeidere er definitvt min favoritt! Ellers, veldig fine bilder Tusen takk! Godt å høre at folk synes jeg har valgt rett - tidligere har jeg hatt det med å velge feil når jeg har vært i tvil Over til dagens. For meg handler denne oktoberfesten også om å finne ut av et nytt kamera. Dagens utfordring var blitsen. På X-E1 lar den seg bøye bakover, slik at man kan bounce den i taket (yay!). Herved forsøkt, med relativt ok resultat, må jeg vel si. Dagens modell heter Simen og er sønnen min. Han liker ikke å bli tatt bilde av, men hvis han får lage grimaser så er det greit allikevel! 27. Oktober - Junior Junior by s_evenseth, on Flickr 1/125, f/1.4, ISO800 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kul kis det der. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Mr Sanders: Ja, han er det Takk! Nå kjenner jeg at det skal bli godt å bli ferdig med oktober... 28. Oktober - Gul port Brown fence yellow gate by s_evenseth, on Flickr 29. Oktober - Fjord med bøyer i The view by s_evenseth, on Flickr Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 21: Det er kunstlys her, så jeg synes egentlig det er greit at det ser slik ut også. Bildet liker jeg veldig godt, veibrua og trærne danner en dobbeldiagonal, samt at du har et lysspor som også krysser på undersiden av brua. Stemningen er fint gjenskapt. 22: Du har tydeligvis benyttet været til din fordel. Her ville jeg virkelig klødd meg i hodet for å finne dagens valg. Tre knallbilder. 23: Du følger opp med nok et bra bladbilde. Delikat. 28: Dette ble overraskende bra, tror jeg hadde gått forbi dette motivet selv. Akkurat riktig tidspunkt, der sola skinner i den gylne porten. Passer godt med et lavt perspektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå