Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Evenseth - 35mm f/1.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke se noen overprosessering i bildet, så jeg har ingen problemer med at du benytter pakkene fra Nik Sw. Kunne gjerne tenkt meg f.eks. Silver Efex selv.

Noe sier meg at dimensjonene er større enn man får inntrykk av. Fortsatt god marin fangst.

Lenke til kommentar

Tusen takk til iStereo, FunFact, k.n.b. og Olympen for svar på mine bekymringer fra i går. God samvittighet herved gjeninnsatt :) Og takk til smort1, RandiA og k.n.b. som har kommentert bildene, veldig hyggelig!

Dagens er en ekte reserveløsning. Vi pleier å lage pizza på grillen, noe som selvsagt anbefales på det aller groveste, så da ble det pizza i solnedgang i dag. Skal ikke kaste meg over matbildetrenden, men det får duge som nødløsning ;)

5. Oktober - Pizza i solnedgang

10107205355_8a27f7b6f0_z.jpg

Lenke til kommentar

Så morsomt at dere liker pizza-bildet! Kan vel kalle det flaks ;-) Tusen takk for kommentarer igjen :w00t:

Ble et hvileskjær søndag 6. oktober, men mandag 7. oktober var en en tur mot kveldinga. 10 kroner i premie til den som gjetter hva/hvor dette motivet er hentet fra.

7. Oktober - Abstrakt

10159610464_3165d33264_z.jpg
Wall by s_evenseth, on Flickr

Motivet innbyr til å eksperimentere med sort/hvitt, men akkurat dette synes jeg gjorde seg best i farger. Sort/hvitt i spoiler.

10159612994_cda1eeced9_z.jpg
Wall by s_evenseth, on Flickr

Endret av Evenseth
Lenke til kommentar

Takk, RandiA :)

Dagens er fra Sandvika. Claude Monet var i Sandvika og malte Løkke bro i 1895. Bildet kan ses i Chicago, eller her. Siden den gang har broen blitt flyttet litt, og det har sikkert vokst litt igjen. I hvert fall ser man ikke lenger Kolsåstoppen i bakgrunnen, slik man ser hos Monet.

8. oktober - Løkke bro

10159791336_ff33d4ac0f_z.jpg
Løkke bro by s_evenseth, on Flickr
Endret av Evenseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...