smort1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Likte veldig godt dybden i bildet 1.10., og stemningen i bildet 3.10. er veldig fin! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Enig med iStereo. Funker det, så funker det! Det er jo sluttresultatet som teller!Forøvrig: Flott bilde med herlig kontrast og farger Bra crop var det også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Fin begynnelse - 3.oktober var ekstra flott Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kan ikke se noen overprosessering i bildet, så jeg har ingen problemer med at du benytter pakkene fra Nik Sw. Kunne gjerne tenkt meg f.eks. Silver Efex selv. Noe sier meg at dimensjonene er større enn man får inntrykk av. Fortsatt god marin fangst. Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Bra bruk av ColorEfex og det er ingen grunn til å ha samvittighetskvaler ved etterbehandling av bilder, det er sluttproduktet som vises frem som er ditt bilde. En god strategi er å begynne med presets for så å justere seg inn derfra. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 Tusen takk til iStereo, FunFact, k.n.b. og Olympen for svar på mine bekymringer fra i går. God samvittighet herved gjeninnsatt Og takk til smort1, RandiA og k.n.b. som har kommentert bildene, veldig hyggelig! Dagens er en ekte reserveløsning. Vi pleier å lage pizza på grillen, noe som selvsagt anbefales på det aller groveste, så da ble det pizza i solnedgang i dag. Skal ikke kaste meg over matbildetrenden, men det får duge som nødløsning 5. Oktober - Pizza i solnedgang Pizza at sunset by s_evenseth, on Flickr Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ooh! Herlig, vakkert bilde spm virkelig gjorde meg sulten! Flott fokusplan og lyssetting. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Pizza på grill er godt. Delikat fanget. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nydelig det siste. Ble sulten! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Så morsomt at dere liker pizza-bildet! Kan vel kalle det flaks ;-) Tusen takk for kommentarer igjen Ble et hvileskjær søndag 6. oktober, men mandag 7. oktober var en en tur mot kveldinga. 10 kroner i premie til den som gjetter hva/hvor dette motivet er hentet fra. 7. Oktober - Abstrakt Wall by s_evenseth, on Flickr Motivet innbyr til å eksperimentere med sort/hvitt, men akkurat dette synes jeg gjorde seg best i farger. Sort/hvitt i spoiler. Wall by s_evenseth, on Flickr Endret 1. november 2013 av Evenseth Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du verden, den Pizza'n var rykende fersk - morsomt bilde. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Takk, RandiA Dagens er fra Sandvika. Claude Monet var i Sandvika og malte Løkke bro i 1895. Bildet kan ses i Chicago, eller her. Siden den gang har broen blitt flyttet litt, og det har sikkert vokst litt igjen. I hvert fall ser man ikke lenger Kolsåstoppen i bakgrunnen, slik man ser hos Monet. 8. oktober - Løkke bro Løkke bro by s_evenseth, on Flickr Endret 1. november 2013 av Evenseth Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Broen er fin ja...Tomsi hadde vel den i "Bro-prosjektet" sitt.(August) - du har fått til en fin vinkling på den. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fine bilder her, stilig den pizzaen altså. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Pizza i solnedgang - ja takk! Ellers flott abstrakt tak og broen er jo bare flott, fint i SH. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Mye flott her, min favoritt så langt er den stramme komposisjonen den 7. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Pizzabildet er varmt (doh) og flott. Favoritten så langt i denne tråden er 7.10. Bare elsker slike "enkle" foto. Endret 9. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Takk for kommentarer! Jeg liker godt bildet fra 7/10 selv også For øvrig er det en vegg, ikke et tak. Det er veggen til den store hallen i Bærum Idrettspark på Rud. Bilde her [bygg.no] Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 8. oktober, schtiilig. Bra komp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå