ErikLøvaas Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva er best til gaming og kom gjerne med forslag til hvilke skjermer som er best. Lenke til kommentar
Blue Pointer Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hva er best til gaming og kom gjerne med forslag til hvilke skjermer som er best. Best til hva da? Spørsmålet er vel litt i åpneste laget. Blei lei 3d briller, så solgte en Samsung og kjøpte en Dell U2713H. Mye høyere oppløsning, men tregere så klart. Men har ikke merket noen forskjell egentlig. Men spørs om du kun skal bruke skjermen til gaming. Uansett, så mange forståsegpåere som synser her inne så får du nok 10 ulike svar. Det samme gjør en jo når en ringer kundeservice hos ulike nettbutikker, så spørsmålet ditt har ingen facit. Er det ikke slik at noen liker dattera, mens andre liker mora? Nei, den var IKKE over kanten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kjøpte selv x2 av denne skjermen, var veldig god pris på den: http://www.expert.no/pcskjerm/samsungls24c350hsen24monitor/p/9948/ Den funker nok glimerende med spill, da den har 5ms Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782795 Mange gode erfaringer med den og jeg har den selv og bruker den her jeg skriver nå! Syntes at den er herlig og den er også ganske billig i forhold til kvaliteten på den. Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva er best til gaming og kom gjerne med forslag til hvilke skjermer som er best. 24" vs 27" kommer vel også litt an på hvor godt syn du har, og hvor nært du skal sitte. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har 24 og jeg syntes at det er mer enn nok. Jeg skjønner nesten ikke hvordan folk kan sitte å se på en større skjerm enn det i flere timer så nærme deg Lenke til kommentar
ErikLøvaas Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 takk for tipsene! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Hvilke type spill spiller du? Visst du spiller mye FPS så hadde jeg nok ville ha gått for en 120Hz skjerm. Har selv BenQ XL2411T å synes den er toppers. Endret 3. oktober 2013 av 1982kims 1 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har 24 og jeg syntes at det er mer enn nok. Jeg skjønner nesten ikke hvordan folk kan sitte å se på en større skjerm enn det i flere timer så nærme deg Trenger jo ikke alltid ha vinduene maksimert. Jeg pleier å kun bruke halvparten av bredden på hvert vindu (27" 1440p). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå