Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bikubebildet ble veldig fint, fargerikt, og kubene som slynger seg innover i bildet. Likte også godt plantebildet, flotte farger. I det hele tatt en fin fest! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 30: Virkelig sterke farger på disse fruktene. Desto større kontrast mot den duse, grønne bakgrunnen. På flickr hadde du en annen variant med to frukter som jeg faktisk likte enda bedre enn dette. Der sto motivet enda mer ut i fra bakgrunnen, samt at øynene fikk hvilt mer på hovedmotivet siden det var mindre "folksomt". Men smak og behag selvsagt. 31: Olivenpressing har jeg aldri vært vitne til, så interessant at du har dokumentert dette. Til og med et action-bilde (med vaskingen). Favoritten i tråden er kanskje 2. oktober (Naken jomfru), som var en visuell nytelse. Med 9. oktober (fristende) som en god nummer to. Synes du har det riktige utvalget i festens bildegalleri. Ellers har du tatt oss med på en reise til Hellas, og vist litt av landskapet og dagliglivet. Sånn sett en ganske eksotisk tråd. Levert hver eneste dag har du også, så virkelig bra jobbet! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Fin avslutning. Alltid interessant å se slikt...synes første bildet i spoiler var en god komposisjon. I det hele tatt, takk for alle fine bildene i tråden din - lærerikt! Takk, Randi, for mange fine kommentarer og hyggelig følge på festen, satte stor pris på dette. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Bikubebildet ble veldig fint, fargerikt, og kubene som slynger seg innover i bildet. Likte også godt plantebildet, flotte farger. I det hele tatt en fin fest! Hyggelig at du likte bildene, er takknemlig for kommentarene 30: Virkelig sterke farger på disse fruktene. Desto større kontrast mot den duse, grønne bakgrunnen. På flickr hadde du en annen variant med to frukter som jeg faktisk likte enda bedre enn dette. Der sto motivet enda mer ut i fra bakgrunnen, samt at øynene fikk hvilt mer på hovedmotivet siden det var mindre "folksomt". Men smak og behag selvsagt. 31: Olivenpressing har jeg aldri vært vitne til, så interessant at du har dokumentert dette. Til og med et action-bilde (med vaskingen). Favoritten i tråden er kanskje 2. oktober (Naken jomfru), som var en visuell nytelse. Med 9. oktober (fristende) som en god nummer to. Synes du har det riktige utvalget i festens bildegalleri. Ellers har du tatt oss med på en reise til Hellas, og vist litt av landskapet og dagliglivet. Sånn sett en ganske eksotisk tråd. Levert hver eneste dag har du også, så virkelig bra jobbet! Jeg var i tvil om hvilke av de to 'jordbær'bildene jeg skulle velge, men valgte det mest fargerike, er vel enig i at dette andre var best rent komposijonsmessig Det var ikke så lett å ta bilder inne i pressen pga dårlig lys (burde ha økt ISO), så det ikke så lett å få skarpe nok bilder og samtidig 'action' Takk for mange fine innspill, mye morsommere å vise noe når du vet at noen gidder å se på bildene og attpå til å sette av tid til å kommentere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå