Cuneax Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Galaxy F ryktes å få metalldeksel og åtte kjerner.Samsung vil introdusere en helt ny luksustelefon Lenke til kommentar
Are Elvestad Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Premiumdesign? wtf. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 med andre ord prøve ligne litt mer på Iphone.. 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Høres bra ut, søsteren min har mer mindre plast på telefonene i dukkehuset enn samsung sine telefoner. That being said, så synes jeg ikke at Samsung Galaxy S4 Active føles så veldig plastikk. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skjønner ikke greia med at telefoner føles mindre eksklusive når de er laget av plast. Jeg ser bare fordeler med at telefonen er laget av plast... 5 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Bare jeg som leser "Fryktes å få metalldeksel og åtte kjerner"? 4 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Bare de ikke begynner med de jævla glassene som sprekker bare du ser på dem, så. 1 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg synes plast er helt fint jeg. Har tidligere hatt en tanks av en HTC Desire HD og den veier sikkert det dobbelte av hva en plastsung gjør. Nå driter jeg i "eksklusiv" design. Hvor eksklusivt er et produkt som det lages 100 millioner eksemplarer av egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Syns dem burde prøve å forminske den enorme logoen som er på fronten av alle skjermer. Virkelig ingen andre mobiltelefonlogoer som irriterer meg like mye som Samsung sin. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skjønner ikke greia med at telefoner føles mindre eksklusive når de er laget av plast. Jeg ser bare fordeler med at telefonen er laget av plast... Helt enig. Letter vekt. Bulker ikke sånn som aluminium. Demper ikke radiosignaler like mye. Osv. Osv. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Galaxy F. Navnet... Det er elendig. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 med andre ord prøve ligne litt mer på Iphone.. iPhone er like Premium som McDonalds 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Driter i hvordan telefonen ser ut så lenge jeg kan forandre på innholdet (widgets etc) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 med andre ord prøve ligne litt mer på Iphone.. Lol, hvem er det som ligner hvem egentlig, iphone skal jo nå bli produsert i plastikk.. 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Åtte kjerner i en telefon er (foreløpig) en helt tullete idé uten særlig nytteverdi utover å selge til spec-geeks. Endret 26. september 2013 av kvasbo Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) iPhone er like Premium som McDonalds Lol, hvem er det som ligner hvem egentlig, iphone skal jo nå bli produsert i plastikk.. Finnes grenser på tullprat, husker du iphone 4 ikke noe android var i nærheten av slik kvalitet så begynner de andre hoppe etter. Endret 26. september 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Finnes grenser på tullprat, husker du iphone 4 ikke noe android var i nærheten av slik kvalitet så begynner de andre hoppe etter. Tullprat? Hva faen snakker du om? Nå produserer Apple iphone 5C i plastikk, hermer de etter Samsung da kanskje? Så er de noe bedre liksom? lol Det hjelper ikke hvor mye fancy piss den iphone 4 er laget av når den alikevel knuser 10 ganger lettere enn en Samsung telefon. Kanskje på tide å skjønne at det handler om preferanser, ikke herming. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Synes det er positivt jeg. Liker ikke plastikktelefonene deres og synes helt ærlig at de er stygge som fy. iPhone er faktisk en nydelig telefon, selv om jeg ikke hadde kjøpt en selv. Så absolutt positivt at de tar i bruk metall. Overrasker meg faktisk, ettersom de har vært så negative til det før. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Tullprat? Hva faen snakker du om? Nå produserer Apple iphone 5C i plastikk, hermer de etter Samsung da kanskje? Så er de noe bedre liksom? lol Det hjelper ikke hvor mye fancy piss den iphone 4 er laget av når den alikevel knuser 10 ganger lettere enn en Samsung telefon. Kanskje på tide å skjønne at det handler om preferanser, ikke herming. hatt min siden den kom flydd opp fra senga når jeg rister dyna, mistet på bakken, osv osv aldri knust..at folk ikke lenger greier passe på tingene sine er ikke apple sin feil, akkurat som de som knuser skjermen på en Galaxy s3/s4 ikke er samsung sin skyld.. På tide skjønne at de fleste har hermet etter iphone siden den kom.. Endret 27. september 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 hatt min siden den kom flydd opp fra senga når jeg rister dyna, mistet på bakken, osv osv aldri knust..at folk ikke lenger greier passe på tingene sine er ikke apple sin feil, akkurat som de som knuser skjermen på en Galaxy s3/s4 ikke er samsung sin skyld.. På tide skjønne at de fleste har hermet etter iphone siden den kom.. Hvilket system er det som nettopp har fått notification center, som Android har hatt i årevis? Hvilke telefon har i det siste fått større skjerm, noe android telefoner har hatt i årevis? Apple har ikke patent på premium design, selvom du kanskje tror apple oppfant hjulet også. Apple hermer etter andre de også, men apple fanboysa har fått mye rart for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg