DementedAlbino Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Sikler etter en jobb der fag innen sveis og korrosjon på høgskolenivå er å foretrekke. Jeg er deltidsstudent ved HiB, men de har dessverre ikke den type fag. Så noen som vet om en høgskole som har disse fagene og som det er mulig å ta via nett. Altså at det kun er innleveringer og eventuelt en avsluttende eksamen slik at jeg kan ta fagene uten å måtte flytte? Lenke til kommentar
pasc Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Såvidt eg veit er HSH (Høgskulen Stord/Haugesund) einaste høgskule i Noreg som tilbyr høgskuleutdannelse i sveis. Dette vert gjort i samarbeid med Kværner Stord, der ein vil ha praktisk undervisning Dette er etterudanning over eit halv år som krev bachelorgrad i ingeniørfag. Undervisningsstad er og på Stord, så om du er busett i Bergen bør det ikkje vera noko problem å pendla det halve året http://www.hsh.no/studentportal/studiekvardagen/studiehandbok/program.htm?db=Studiebok13&lang=BOKM%C5L&code=IWE-EVU Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Ja jeg vet om HSH, og problemet der er som du sier at en må være ferdig med bachelor, og ikke underveis til å fullføre den slik jeg er. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Teknologisk Institutt har en del profesjonsorienterte kurs, du kan jo se om noen av dem passer for deg. http://www.teknologisk.no/Kurs-opplaering/Kurs/Materialteknologi-sveising-og-NDT Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Hmm, ser jo ut til å kunne være noe der. Spørsmålet er jo om det vil være bra nok. Ser det er mye kurs, men jeg helst skulle hatt eksamen i fagene fra høgskole. Får undersøke litt mer om kursene de tilbyr blir sett på som god nok i fra arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå