HelloKjersti Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 AW1 tåler mer enn speilløse kameraer flest.Sniktitt: Nikon 1 AW1 Lenke til kommentar
skrim Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Denne skal det tafse-taste på virket som en troverdig sak å ha med ut på bølgeleken ikke mitt bilde Lenke til kommentar
ause Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg ser med entusiasme at Nikon Lanserer en vanntett utgave av Nikon 1. Dette synes jeg er en glimrende ide. Bruksområdene kan være mange, ikke bare til lettere dykking/snorkling. Ikke minst innen utendørsaktiviteter ved og på sjøen kan Nikon lage noe som har en stor kundegruppe om de videreutvikler konseptet. Til eget bruk håper jeg Nikon kommer med en AW1-modell med god EVF og en vanntett og knallbra telezoom på 50-150mm/2.8 (tilsvarende 135mm-405mm for FF, med en slik vil jeg ha EVF). Dette kunne jeg tenke meg å bruke mens jeg padler kajakk til å fotografere fugl og dyr på kysten med. Jeg kunne også tenke meg en vanntett macro og en vanntett supervidvinkel. Og ikke glem vanntett bakre objektivdeksel! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nikon skal absolutt ha skryt for å komme med denne utgaven. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hm! Jeg trodde jeg ønsket å supplere mitt D90 med et D600, men nå kan det hende jeg skal ønske meg AW1 til jul i stedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg