Kim74 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Flom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 DAGENS BILDE: Ved første øyekast ser dette ut som et idyllisk landskapsbilde; litt fjord, litt himmel, litt tre. Men noe er galt, treet står jo langt "opp til knærne" i vann! Vanligvis forbinder vi flom med dramatiske bilder hvor brunt, guffent vann omkranser bolighus eller fosser over veier og bruer der det ikke skal være vann. Her viser Kim at flom også kan ødelegge i det stille - og se pent ut samtidig. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hei, Kim74. Gratulerer så mye med Dagens Bilde. Treet er så uanselig at jeg nesten overså bildet, inntil også jeg så at stammen var omgitt av vann på alle kanter ! Da falt tittelen "på plass", også, og jeg så at bildet har en unik karakter, - anskueliggjort av et tre som uttrykker livslyst til tross for åpenbare problemer ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Kim74 Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Tusen takk for veldig god respons på bildet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg