Mala Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Litt vanskelig å garantere det. Disney har laget utrolig mye sheit. I alle fall vil J.J. Abrams sørge for kickass "space action", men det var vel aldri problemet til Star Wars uansett. Jeg har vansker for å se for meg hva det er igjen å fortelle om egentlig. Imperiet er knust, og da er det vel ikke noen store kriger igjen å fortelle om. Blir vel kanskje en mindre "epic" film. Det er ENORMT mye igjen å fortelle her. Det er grunnen til at jeg også ikke greier å la være å glede meg noe hinsidig til den kommende trilogien Disney eller ei. Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 har ikke viceral tatt over denne tittelen? dice skal jo lage battlefront. synd er det jo, men lucasarts kom jo ingen vei. vi får tro 1313 kommer etterhvert Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Trist å lese, dette! Det som jeg imidlertid ikke kan forstå er at de bestemte å holde det skjult at Boba Fett var hovedperson når de viste spillet for første gang. Om de hadde gjort dette ville nok spillet fått adskillig mer oppmerksomhet, da Boba Fett er hinsides populær blant Star Wars-fansen (meg selv inkludert). Kanskje hadde prosjektet til og med fått såpass god eksponering at Disney hadde sett seg nødt til å videreføre prosjektet. Stor tabbe av markedsavdelingen til Lucasarts dette, altså! Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Nei nei nei vil ikke se mer av dette, vil ikke tenke på Disney's misbruking av Star Wars. Det gjør bare at jeg håper at Republikken og Imperiet slår seg sammen og går til et felles korstog mot Disney... Why why WHY solgte George Lucas sitt hjertebarn til et selskap uten noen form for hjerte ??? Bra han solgte det, for jeg kan garantere deg at Disney vil lage bedre SW filmer enn de 3 siste George Lucas lagde selv. Og hva får jeg hvis de skulle være dårligere? Og tenkte ikke bare på film men også på spill. Ja Lucasarts lagde mye dårlig men de hadde KOTOR og Force UNLEASHED (1 IKKE nevn SWFU2 verste oppfølgeren til ett dpill ever) og kanskje vi kunne fått KOTOR 3 og 1313 så ut til å bli rått! Så det var en stor feil å la Disney ta over Star Wars! For å være ærlig synes jeg SW 1-2-3 er gode filmer. Folk klager dyøtt over at SW 4-5-6 med Imperiet med makten er "ekte" star wars også glemmer de at Republikken bestod i npen tusen år før Order 66 Mte i episode 1-2-3 kunne vært gjortbedre men uunderholdende er de ihvertfall :-) Men tilbake til spørsmålet mitt hva får jeg hvis episode 7-8-9 blir verre enn 1-2-3? Jeg foreslår en betautgave av Star Wars 1313 i premie :-D Kotor var faktisk laget av bioware og ikke lucas arts. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Litt vanskelig å garantere det. Disney har laget utrolig mye sheit. I alle fall vil J.J. Abrams sørge for kickass "space action", men det var vel aldri problemet til Star Wars uansett. Jeg har vansker for å se for meg hva det er igjen å fortelle om egentlig. Imperiet er knust, og da er det vel ikke noen store kriger igjen å fortelle om. Blir vel kanskje en mindre "epic" film. Dødstjernen og flåten rundt den ble ødelagt. Hva med resten av flåten Imperiet hadde rundt i galaksen? Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Disney legger ned LucasArts, som ikke har fått til noe bra på evigheter, og gir lisensen til EA som igjen setter Dice og Visceral Games på saken, og folk klager!? Har du noen kilde som offisielt bekrefter at DICE og Visceral har tatt opp 1313 sammen? Jeg kan ikke se at jeg nevner noe som helst om 1313. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå