AfterGlow Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Steam Machines blir en åpen plattform som kombinerer Steam og Linux.Nå skal Valve lage egne Linux-spillmaskiner Lenke til kommentar
ryback Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Og Nvidia vil være med på leken. http://www.hardware.no/artikler/nvidia-soker-fred-med-linus/137826 Endret 26. september 2013 av ryback 1 Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Poenget er vel at valve ikke skal lage egne maskiner, men la andre lage dem? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg kan se for meg at Vavle vil gjøre noe lignende det Google gjør med sin Nexus-serie, nemlig å ordne en sertifisert serie maskiner laget av tredjeparter, som får rollen som referanse. Forøvrig fatter jeg ikke hvorfor de ikke kalte greia Steam Engine. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Nei de skulle kalt den Gabe Cube. 5 Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Har noen sett noe til utviklerdokumentasjon for dette? De må komme med noe kult om det ikke skal bli enda en linux versjon som ikke er optimalisert for spill. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 De må komme med noe kult om det ikke skal bli enda en linux versjon som ikke er optimalisert for spill. Hva mener du med Linux-versjon optimalisert for spill? Windows er jo ikke optimalisert for spill heller? Mint, Mac OS og Desktop-OS som er laget for generelt bruk, ikke kun for spilling. Windows er bedre egnet for spill da spill ofte kun blir utviklet til Windows og ikke Linux (noe som gjør at du må spille spillene i et kompatibliletslag), eller dårlige drivere tilgjengelig for Linux. Begge ser ut til å være på endringens vei med lanseringene fra Valve. Andre konsoller baserer ser på operativsystemer som Linux og BSD (PS Vits, PS4, Wii, etc.). Steam OS kommer nok kun til å være rettet mot spill, og vil nok minne mer om Wii, PS4 og Xbox sitt interface, enn en tradisjonelt desktop. Så for min del virker det som om Steam OS foran TV, og Steam-klient i Linux, blir det å foretrekke. 1 Lenke til kommentar
Cypheria Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Half-life 3 confirmed. 3 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) PC + Steam Machines + Nvidia Shield = spille hvor som helst. EDIT: jeg kunne heller tenkt meg en PC som Intel Nuc eller Gigabyte Brix og kjøre Ubuntu og ha Steam på den. Endret 26. september 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Poenget er vel at valve ikke skal lage egne maskiner, men la andre lage dem? Valve skal lage tre egne maskiner, innenfor spesifikasjonene 'Good', 'Better' og 'Best'. Men ja, du har rett i at de forskjellige produsentene skal få lage sine egne versjoner av Steam Machine. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Salget på stasjonære PC-er og hardware har vel sunket en del de siste årene, mulig at Gabe cubes blir redningen? Lenke til kommentar
Nepsel Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Ta detta med ein klype salt, men interresant å lesa: http://puu.sh/4A8ud.JPG Endret 26. september 2013 av Nepsel 1 Lenke til kommentar
Johari Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ser ut som at det kan bli Left 4 Dead 3 announcement på fredag da. http://www.vg247.com/2013/08/06/left-4-dead-3-source-engine-2-spotted-in-valve-offices-rumour/ Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Ta detta med ein klypesalt, men interresant å lesa: http://puu.sh/4A8ud.JPG Duuuu, vær så snill! Når jeg ser slikt, blir jeg bare... Helt ødelagt. Altså, ødelagt av ekstrem spenning, blanda med forferdelse og skuffelse fordi det sikkert ikke er sant... Bück dich, nå klarer jeg ikke skrive norssktksaktkkstilen! Endret 26. september 2013 av AmunD NoR Lenke til kommentar
Nepsel Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Duuuu, vær så snill! Når jeg ser slikt, blir jeg bare... Helt ødelagt. Altså, ødelagt av ekstrem spenning, blanda med forferdelse og skuffelse fordi det sikkert ikke er sant... Bück dich, nå klarer jeg ikke skrive norssktksaktkkstilen! På grunn av nynorsken/dialekten eller ein bommert på særskriving? Endret 26. september 2013 av Nepsel Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Duuuu, vær så snill! Når jeg ser slikt, blir jeg bare... Helt ødelagt. Altså, ødelagt av ekstrem spenning, blanda med forferdelse og skuffelse fordi det sikkert ikke er sant... Bück dich, nå klarer jeg ikke skrive norssktksaktkkstilen! På grunn av nynorsken/dialekten eller ein bommert på særskriving? Litt tå hårt, ja :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå