Gå til innhold

Knuten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Roar! :) Da har jeg endret etter ditt tips :) Du har rett med utbrenningene i himmelen som fulgte med behandlingen, og jeg valgte å la bli der. Bildet er HDR og jeg har prøvd litt frem og tilbake for å både få dybde og dramatikk i bildet og endte opp her hvor jeg tror det ble litt "avstand" til himmelen. Ønsket også at tårnet skulle strekke seg opp i himmelen. Det var det jeg tenkte og prøvde på, og ikke helt vet om jeg har lykkes med. ;) Hadde bestemt meg for HDR før jeg tok bildet, men ikke svart/hvitt :) V2 i farger, også HDR og utbrent himmel - men uten dramatikk;)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Slett ikke dårlig i fargeversjonen heller, men der kommer liksom ikke "kunsten" inn.

Liker jo å gjøre litt ekstra med bildene sjøl. men jeg driver ikke med hverken HDR eller lag. Poliofingra mine er ikke stødige nok.

Kan kanskje klare det, men binder meg da så mye at jeg ender med stiv nakke og det er det ikke verdt.

Roar

Lenke til kommentar

Slett ikke dårlig i fargeversjonen heller, men der kommer liksom ikke "kunsten" inn.

Liker jo å gjøre litt ekstra med bildene sjøl. men jeg driver ikke med hverken HDR eller lag. Poliofingra mine er ikke stødige nok.

Kan kanskje klare det, men binder meg da så mye at jeg ender med stiv nakke og det er det ikke verdt.

Roar

Takk igjen Roar:) Ser jo på de kunstneriske bildene dine, du har jo ikke bruk for lag og HDR - for å frem spennende bilder. Kikker på dem med interesse og glede ;)

Knall vakkert J1 og flott dramatikk :-)

Hehe.... Du må jo være fra stedet som synes det er vakkert! ;) Takker så mye J2 ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...