Albert Andersson Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Albert: " Grøt til nissen, - 12 uker før jul ? ". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hei Albert . Hihi... PCM er nok ikke så dum lell. Husk jula varer helt til påske, og da er det jo på tide at nissen får grøt nå, hvis han skal holde ut til jul, med tanke på at midt imellom kommer fasten Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Hei Albert . Hihi... PCM er nok ikke så dum lell. Husk jula varer helt til påske, og da er det jo på tide at nissen får grøt nå, hvis han skal holde ut til jul, med tanke på at midt imellom kommer fasten Mvh Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig kommentar ! Ja, - nissen går en lang og slitsom sesong i møte, så det er kanskje bra at vi sørger for at han får litt "opplagsnæring" ! Jeg tror ikke at jeg tør å fortelle PC Muus om dette, - han får vel så mye å tenke på at det kan ende med kortslutning ? ! Akkurat nå sitter han i vinduskarmen og venter på at nissen skal komme og spise ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Herlig! Godt du holder liv i Musa Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Herlig! Godt du holder liv i Musa Hei, Jentungen 1. Takk for hyggelig, morsom kommentar, spøkefull "Smiley", - og ikke minst oppfordringen om å la den aktive, oppfinnsomme, naive og uerfarne datarekvisitten PC Muus (PC = Per Christian) slippe til på forumet. Han holder meg i ånde nesten døgnet rundt, for selv om han er både godtroende og har svært begrenset livserfaring, så er det ingen ting i veien med fantasien og virkelysten hans ... . Han spør stadig vekk om jeg ikke snart skal legge ut et nytt bilde av ham, og de gangene jeg har gjort det, blir han sittende lenge foran skjermen, - nesten helt "musestille", - og bare et lavt, fornøyd "pip" kan høres i ny og ne ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg