Stonescream Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 skal koble dette sammen på en litt sikker måte. Har bare 1 stk ip adresse og hovedmålet med det hele er å få deling mellom kun meg og meg 2 (altså mellom stasjonære og bærbare). Greit om den bærbare også kommer seg på nett, men ikke en livsnødvendighet. har 1 stk 3com nettverkskort som linja til internett går til innebygget nettverkskort på hovedkortet opp til hub og så fra hub til bærbar var slik jeg hadde tenkt, men må jeg gjøre noe annerledes? greit om data ingeniørene rundt meg ikke kommer å vandrer på maskinen min så en sikker kobling er greit. så hvordan gjør jeg dette? en guide eller no på internett tar jeg gjerne imot. trenger ikke skrive hele oppskriften her. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Tp inn i 3com kort, TP ut av HK, patchekabel til hub, pathcekabel til laptop. kan også bruke tvunnet kabel HK -> Laptop. Sett opp internet conection sharing på 3com. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 oki. skal se om jeg får til dette. takker Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Håper jeg ikke var for kort , det gikk litt fort. Ev. kan jeg anbefale en ruter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå