Gå til innhold

Hjelp til ny klesstil..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En skinnjakke MÅ jo være langt, langt nede på listen over jakker man trenger.

Jeg personlig ville ihvertfall hatt en oilskin, trench, quilt, windbreaker og peacoat før jeg ville vurdert skinnjakke. Parkas ville sannsynligvis også kommet først. Dessuten kan skinnjakke utrolig fort se jalla ut.

Om du ikke vil bruke jeans; kjøp chinos.

Kjøp enkle gensere uten trykk. Gjerne grå eller navy. Jeg foretrekker crewneck i 10 av 10 tilfeller. Kjøp grå t-skjorter, igjen uten trykk. Kjøp skjorter med button-down krage. Caps kan være ok det, så lenge det er baseballcaps og ikke ghettocaps. Det er nok helt usannsynlig at du kjøper sko fra Loake osv da du går på VGS, så gå heller for lave Converse eller New Balance 420. Kan være kjekt å ha et par chelsea boots og. Sebago har et par ok som kanskje kan se litt mindre formelle ut enn tilsvarende fra f.eks. Loake.

Ikke bruk allværsjakke.

Ikke ha buksen midt på rumpen. Om du kan se rumpesprekk eller boxer må du stoppe og vurdere om du vil se ut som en løk.

Lenke til kommentar

Noen plasser man får chinos som passer for litt større lår?

Takker for alle svar, ser ikke ut etter noe der man må had en dressbukse/jakke med. Skal heller ikke kle meg som en 14 åring, for all del. Noe som chinos og hva som helst over er vel hva jeg leter etter, kanskje genser, hettegenser noe i den duren.

Levis 511

original.jpg

Jeg bruker denne ilag med svart skjorte på jobb idag, funker fjell.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Noen plasser man får chinos som passer for litt større lår?

Takker for alle svar, ser ikke ut etter noe der man må had en dressbukse/jakke med. Skal heller ikke kle meg som en 14 åring, for all del. Noe som chinos og hva som helst over er vel hva jeg leter etter, kanskje genser, hettegenser noe i den duren.

Epaulet Rudy special order.

Lenke til kommentar

Kjøp klær som ser bra ut etter din kroppsfasong. Jeg synes i hvert fall at klær som sitter ordentlig er penest.

740328-alastair-lynch.jpg
Vis kroppsfasongen din, musklene og gjerne litt hud mellom knappene slik som denne mannen til venstre! eller ikke...

tight-shirt-e1352942734907.jpg
Også en felle mange faller i. Flott supermannbelte forresten!

Shirt-too-big.jpg
Flott skjorte for all del, men han kunne kanskje valgt et nummer mindre spør du meg. Ser slaskete ut

dont-wear-clothes-that-dont-fit.jpg
Om du vil gå i dress.

hm-spring-2013-casual-styles-men_s-lookb
Blir verken for mye eller for kjedelig spør du meg. Selv er jeg ikke noe fan av rosa chins, men smaken er som baken og jeg har rett.

fashion-men-s-cardigan-hoodies-sweatshir
Jeg mener at hettegenser passer sammen med propellcaps og gameboy, men noen ganger er det helt ok. Kanskje noe som dette du er ute etter?

baggy-jeans.jpg
Dette er ikke sosialt akseptert. styr unna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...